• ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
  • کد خبر: 5037
  • readingTime: ۲ دقیقه
کبدی

در دور دوم مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اصفهان، حمید شهبازی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایراسین، حمید شهبازی با کسب ۹ رأی از ۱۷ رأی ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات کبدی استان اصفهان انتخاب شد، دور دوم مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اصفهان امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه با حضور محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان در این مجمع اظهار داشت: امیدوارم حمید شهبازی جایگاه کبدی استان را ارتقا بخشد و اداره کل ورزش و جوانان نیز تمام تلاش و همکاری خود را با هیات جهت توسعه رشته کبدی انجام می دهد.

وی با اشاره به پیشرو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم همه افراد جامعه ورزش و جوانان هم چون راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری را در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اختصاص بودجه از سمت شرکت فولاد مبارکه برای تیمداری در ورزش کبدی، گفت: امیدوارم با همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در لیگ کبدی شاهد حضور تیم بانوان و آقایان این باشگاه در لیگ برتر باشیم.

محمد سلطان حسینی در پایان پیرامون اهمیت گسترش ورزش در شهرستان‌ها بیان داشت: ورزش کبدی باید در سطح شهرستان‌های استان اصفهان نیز توسعه یابد.

همچنین عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، نیز در این مجمع گفت: به حمید شهبازی به عنوان رئیس جدید هیات تبریک می گویم، به محسن معتمدی دیگر کاندید انتخاباتب تبریک عرض می نمایم، این اختلاف کم نقطه عطفی برای ورزش کبدی استان اصفهان است؛ خوشحال هستم که هیات کبدی استان اصفهان از حالت تک بعدی در آمده است.

 وی با اشاره به پیشینه درخشان ورزش کبدی در استان اصفهان، افزود: امیدوارم با همدلی و استفاده از ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد به آن چیزی که حق استان اصفهان است برسیم، رمز موفقیت تغییر اندیشه است، وقتی پتانسیل وجود دارد پیشرفت هم هست و باید از این پتانسیل استفاده کرد.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: مدتی قبل می‌گفتند سیستان و بلوچستان مهد کبدی کشور است، اما در حال حاضر این ورزش منحصر به یک نقطه نیست، امیدوارم مشکلاتی که در گذشته وجود داشت حل شود و روند رو به رشدی را شاهد باشیم و همیشه در کنار هم حضور داشته باشید و از توانایی‌های جمعی استفاده شود.

در ادامه حمید شهبازی رئیس جدید هیئت کبدی استان اصفهان ضمن تشکر از حضور افراد و رأی دهندگان، اظهار کرد: خواهش می‌کنم فضای انتخابات و رقابت را کنار بگذاریم و دوستی و همکاری را به میان آوریم. من به کمک تک تک افراد حاضر بخصوص ورزشکاران و افتخارات نیاز دارم تا روزهای خوبی را برای کبدی استان رقم بزنیم. از همه افراد می‌خواهم در کنار هم با همدلی برای رسیدن به اهداف هیئت کبدی تلاش کنیم. از محسن معتمدی نیز خواهش می‌کنم در تحقق بخشی اهداف همراه هیات باشد.

در مرحله اول رأی گیری تعداد آرا به صورت مساوی بین دو کاندید، حمید شهبازی و محسن معتمدی تقسیم شد تا با پیشنهاد نایب رئیس مجمع و توافق نظر اعضا مجمع، انتخابات هیات کبدی استان اصفهان به دور دوم کشیده شد. در دور دوم، حمید شهبازی با کسب ۹ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیات کبدی استان اصفهان انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =