• ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر: 4810
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

تیم ‌والیبال فولاد مبارکه سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ ‌برتر ایران مقابل شهرداری ارومیه شکست خورد.

به گزارش ایراسین، دیدارهای معوقه هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران، امروز چهارشنبه ۲ بهمن در حالی با برگزاری ۳ دیدار در شهرهای اصفهان، اراک و آمل به پایان رسید که شهرداری ارومیه موفق شد در یک بازی حساس به میزبانی سالن 25 آبان برابر میزبانش تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پیروزی دست یابد و شاگردان محمدی راد شکست غیر منتظره ای را متحمل شوند.

در یکی از حساس‌ترین‌بازی‌ها، تیم شهرداری ارومیه که برای دومین‌ دیدار متوالی پیمان اکبری را بر روی نیمکت خود می‌بیند، در حالی که میهمان تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود، موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل شاگردان رحمان‌ محمدی راد به برتری برسد تا با کسب ششمین بردش، ۱۹ امتیازی شود و به رده پنجم جدول صعود کند و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با هفت پیروزی در رده چهارم قرار دارد.

ست‌های این‌بازی با امتیازهای ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۱۹-۲۵ به اتمام رسید تا این تیم با هدایت اکبری، برای سایر رقبای بالانشین جدول خط و نشان بکشد.

۲ دیدار معوقه هفتم نیز در حال برگزاری است که شهروند اراک با نتیجه ۲ بر یک از مهمانش راهیاب ملل مریوان عقب است و دیدار تیم‌های کاله مازندران و فولاد سیرجان با حساب ۲ بر صفر به سود کاله در جریان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =