• ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
  • کد خبر: 4792
  • readingTime: ۱ دقیقه
نجات غریق

محسن تابش فر برای چهار سال دیگر در راس هیات نجات غریق استان اصفهان باقی ماند.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اصفهان با حضور محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق روز سه شنبه اول بهمن ماه 98 در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد. برای این انتخابات محسن تابش فر و محمدرضا غزنوی ثبت نام نمودند که غزنوی در این مجمع حضور نیافت و به منزله انصراف تلقی شد.

در پایان رای گیری محسن تابش فر از ۱۹ رای ماخوذه ۱۹ رای کسب کرد و برای چهار سال دیگر رئیس هیات نجات غریق استان اصفهان باقی ماند.

ایلخان نوری: در راستای توسعه همگانی نجات‌غریق گام برداریم

مجمع انتخاباتی ریاست هیات نجات غریق استان اصفهان از وزن بالایی برخوردار بود.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مجمع انتخاباتی ریاست هیات نجات غریق استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: استان اصفهان در زمینه آموزش در رشته نجات غریق و غواصی یکی از بهترین استان‌هاست و رئیس هیات آن، مسئول کمیته آموزش فدراسیون نیز هست.

ایلخان نوری با اشاره به سه هزار و ۷۱۴ نجات غریق در استان اصفهان افزود: نیمی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهد که نشان دهنده مشارکت بالای آنهاست.

وی هدف از فعالیت ورزشکاران در این رشته را نجات جان انسان‌ها در محیط‌ های آبی عنوان و تاکید کرد: ما نیاز به منجیان قوی و آماده در اماکن آبی طبیعی و مصنوعی داریم که با آموزش‌های خوب این موضوع تحقق می‌یابد.

نوری با بیان اینکه لازم است آموزش‌های همگانی نجات غریق توسعه یابد، خاطرنشان کرد: نظارت بر اماکن آبی و پرورش منجیان توانمند از وظایف این فدراسیون است.

وی با اشاره به اینکه در آموزش در وضعیت خوبی قرار داریم، تصریح کرد: در بحث بازرسی نیاز به تقویت داریم تا شاهد کاهش اتفاق‌ها در استخرها باشیم.

نوری همچنین به جلسه اعضای مجمع کمیته ملی المپیک که روز دوشنبه گذشته برگزار شد، اشاره و اذعان داشت: با رای این مجمع، فدراسیون نجات غریق و غواصی به مجمع کمیته ملی المپیک پیوست و امید است در المپیک ۲۰۲۴ حضور قدرتمندی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در پایان افزود: با آموزش‌های خوب می‌توان شاهد رشد خوبی در نجات‌غریق باشیم، باید بتوانیم در توسعه نجات‌غریق و توسعه همگانی کردن آن تلاش کنیم که اصفهان در این موضوع پیشرو است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =