• ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
  • کد خبر: 4391
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا نقی زاده

واقعا خیلی ناراحتم که نتوانستم به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و آقای قلعه نویی کمک کنم.

به گزارش ایراسین، علیرضا نقی زاده هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با مصدومیت از ناحیه مینیسک مواجه شده و احتمالا تا پایان سال ۱۳۹۸ نمی تواند برای تیمش به میدان برود، این بازیکن پیرامون

شرایط خود با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه از وقتی به اصفهان آمدم مصدومیت هایی گریبانم را گرفته که تا حالا تجربه اش نکرده بودم، واقعا خیلی ناراحتم که نتوانستم به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و آقای قلعه نویی کمک کنم.

وی ادامه داد: دو هفته پیش بود که داشتم تمرین می کردم و متوجه شدم مینیسک پایم آسیب دیده است، هنوز چیزی مشخص نیست و تا دو روز آینده دکتر در این باره نظر خواهد داد.

علیرضا نقی زاده با بیان اینکه هیچ بازیکنی دوست ندارد مصدوم بشود گفت: ولی امسال واقعا بد آوردم، تا می خواستم شرایطم را درست کنم و بازی کنم، یک مصدومیت جلویم را می گیرد.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص شرایط طلایی پوشان بیان داشت: متاسفانه بدشانسی گریبان سپاهان را گرفته است امیدوارم تمام بازیکنان سلامتی خودشان را به دست بیاورند تا بتوانند به تیم کمک کنند، هیچ کس دوست ندارد مصدوم شود، برای بازیکنان سپاهان و باشگاه آرزوی موفقیت می کنم، امیدوارم که تیم سپاهان در مشهد پیروز شود و با سه امتیاز به اصفهان برگردد.

وی در پایان افزود: از همه بچه ها تشکر می کنم که جویای حال من بوده اند، امیدوارم در بازی های آینده سپاهان دوباره به صدر باز گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =