ووشو

محسن روناسی در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اصفهان برای چهار سال دیگر ابقاء شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اصفهان امروز چهارشنبه ۱۳ آذرماه با حضور علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

قاسم ستاری، محسن روناسی، فرشته عبدالهی، ابراهیم آسترکی، حمیدرضا آذری، حمیدرضا پارسی منش، ابوذر لطف الله خواجو و محمدحسین ربیعی نامزدهای این انتخابات بودند که فرشته عبدالهی و محمدحسین ربیعی در این مجمع حضور پیدا نکردند. همچنین حمیدرضا پارسی منش، ابوذر لطف الله خواجو و قاسم ستاری انصراف خود را اعلام کردند.

انتخابات با ۳ کاندیدا برگزار شد که در نهایت از ۱۹ رای ماخوذه محسن روناسی با کسب ۱۳ رای در مقابل حمید آذری با ۶ رای پیروز شد و به عنوان رئیس هیات ووشو در چهار سال آینده انتخاب شد.

علیرضا امینازاده در این مجمع ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت: از تلاش مجدانه تیم کاری فدراسیون ووشو تشکر میکنم که جایگاه بسیار خوبی این رشته در سطح بین المللی به خودش اختصاص داده است و اگر آقای علی نژاد و همکارانشان برنامه ریزی نداشتند، این مهم محقق نمی شد و خروجی بسیار مطلوبی را شاهد نبودیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه این اداره، نگاه ویژه ای به هیات ووشو دارد گفت: ورزشکاران ووشوی استان اصفهان در سطح ملی و بین المللی مدال های فراوانی را کسب نمودند و باید به این رشته توجه بیشتری نمود.

وی در پایان افزود: بنده به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت این اداره را از روناسی در جهت توسعه رشته ووشو اعلام می دارم.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو نیز در این مجمع در ابتدای صحبت هایش تاکید کرد: فدراسیون ووشو نهایت بی طرفی را در انتخابات ووشو استان رعایت کرده زیرا بر این اعتقاد است ووشو اصفهان به این بلوغ فکری رسیده که برای خودش تعیین تکلیف کند.

وی با تبریک به انتخاب مجدد محسن روناسی در راس هیات ووشو استان اصفهان گفت: هیات ووشو استان اصفهان  نزدیک به ۶ سال می باشد که رتبه نخست را در  کشور کسب کرده که جا دارد از زحمات کیانی و روناسی تشکر نمایم و رتبه نخست ووشو اصفهان اتفاق بسیار مهمی است و کمتر استانی به اندازه اصفهان در رده های مختلف ملی پوش دارد.

رئیس فدراسیون ووشو، اصفهان را گل سرسبد ووشو کشور معرفی کرد و از روند پیشرفت این رشته مدال آور در تمام استان های کشور خبر داد.

وی ضمن تشکر  از دکتر سلطان حسینی و علیرضا امینازاده مدیر و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رتبه نخست هیات ووشو استان اصفهان به سادگی کسب نمی شود بلکه حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از این هیات باعث شده که ووشوکاران استان اصفهان در سطح ملی و بین المللی بدرخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =