• ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر: 4172
  • readingTime: ۱ دقیقه
نقی‌زاده

سپاهان بازی‌های سختی در ده هفته ابتدایی داشت ولی نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب نمود.

به گزارش ایراسین، علیرضا نقی‌زاده هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، پیرامون شرایط این تیم در ده هفته اول لیگ برتر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: در هفته های گذشته لیگ برتر، تیم سپاهان نتایج خوبی را کسب نموده چراکه بازی‌های سختی در ۱۰ هفته ابتدایی داشتیم، شکست تیم‌هایی همچون پرسپولیس در تهران یا تیم قدرتمندی مثل تراکتور کار هر تیمی نیست و این نشان داد که سپاهان چه تیم خوب و مقتدری است و امیدوارم همین روند را تا پایان فصل داشته باشد.

وی  درباره شرایط خود و رهایی از بند مصدومیت نیز گفت: با بدشانسی مصدومیت خفیفی پیش از شروع فصل و در اردوی ترکیه برایم پیش آمد ولی خیلی زود رفع شد و به تمرینات برگشتم ولی قبل از بازی پرسپولیس دوباره مصدوم شد و مدتی درگیر این ماجرا بودم ولی به امید خدا به تمرینات برگشته‌ام و به دنبال فرصت هستم تا عملکرد خوبی برای تیمم داشته باشم.

نقی‌زاده تصریح کرد: در تیم‌های قبلی هم که بودم رقابت سختی در خط هافبک بود، فصل قبل در تراکتور هم بازیکنان بزرگی در خط هافبک داشتیم ولی من با تلاش به ترکیب اصلی رسیدم و هیچ وقت از رقابت فراری نبودم و الان هم خوشحالم که با بهترین هافبک‌های ایران هم تیمی هستم و همین رقابت باعث پیشرفت خودم و تیم خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون برتری تیمش مقابل تراکتور بیان داشت: دوران خوبی در تیم تراکتو داشتم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم، تراکتور تیم خوب و بزرگی است و تماشاگران خوبی دارد، اما ما هم سپاهان هستیم و در هر بازی تنها به کسب ۳ امتیاز می اندیشیم.

وی در خصوص پیش بینی قهرمانی گفت: اکنون صحبت از قهرمانی خیلی زود است و این مسئله تمرکز تیم را خواهد گرفت، باید بازی به بازی پیش رویم و هفته به هفته تلاش کنیم تا بهترین نتایج را کسب نمائیم تا بهترین شرایط برای ما رقم خورد.

وی در پایان افزود: همه تلاشم را انجام خواهم داد که به ترکیب اصلی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برسم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =