• ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر: 3597
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برای بازی با فولاد خوزستان بازیکن محروم ندارد.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه 23 شهریورماه میهمان تیم فولاد خوزستان هستیم، در این دیدار حامد بحیرایی، محسن مسلمان و محمد ایران‌پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما هیچ کدام از بازیکنان ما محروم نیستند.

وی تصریح کرد: سید محمدرضا حسینی نیز 4 روز است تمرینات خود را آغاز کرده و با نظر قلعه نویی می‌تواند در دیدار فولادخوزستان برای سپاهان به میدان برود.

رضا فتاحی پیرامون شرایط تیم فولادمبارکه سپاهان در آستانه دیدار با با فولاد خوزستان گفت: سپاهان در شرایط خوبی به سر می‌برد و پس از وقفه‌ای 2 هفته‌ای با آمادگی خوبی به مصاف فولاد می‌رویم.

وی در پایان پیرامون تعطیلی لیگ بیان داشت: از اینکه مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تنها از فرصت فیفادی برای آمادگی تیم ملی استفاده می‌کند جای خوشحالی دارد و همین موضوع سبب می‌شود تعطیلات لیگ طولانی نشود.

گفتنی است در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور تیم‌های فولاد خوزستان و فولادمبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 19:45 روز شنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =