• ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر: 3367
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم فولادمبارکه سپاهان اصفهان در هفته اول لیگ برتر هندبال آقایان کشور گام نخست را محکم برداشت.

به گزارش ایراسین، هفته اول سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال آقایان با انجام چهار بازی آغاز شد که روز پنجشنبه گذشته فولاد مبارکه سپاهان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد ۲۷ بر ۱۱ خیبر اراک را از پیش رو برداشته و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست یابد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در دیداری پایاپای و نزدیک در سالن هندبال شهر سبزوار موفق شد نماینده این شهر، سربداران سبزوار را ۲۵ بر ۲۲ از پیش رو بردارد. ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ ستارگان دشتستان را شکست داد، نفت و گاز گچساران و فراز بام خاییز دهدشت در عدد ۲۲ به تساوی رسیدند، در ادامه بازی‌های هفته اول و در آخرین بازی هفته، روز جمعه تیم زاگرس موفق شد ۳۱ بر ۲۲ زغال سنگ طبس را از پیش رو برداشته و به صدر جدول رده‌بندی گروه خود در هفته اول صعود کند.

سرمربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان پیرامون پیروزی تیمش در اولین گام گفت: ازآنجایی‌که خیبر اراک تیمی است که به‌تازگی تشکیل‌شده است، هنوز انسجام کافی نداشتند و بازی نسبتا ساده‌ای برای ما بود. خدارا شکر بچه‌ها نقطه نظرات ما را اجرا کردند و نتیجه خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: سبک بازی حریفمان به‌گونه‌ای نبود که بتوانیم تیم را محک بزنیم و هنوز نمی‌توان گفت در چه شرایطی هستیم، امیدوارم بازیکنان چیزی را که مدنظر ما است در بازی‌های بعدی به‌خوبی پیاده کنند.

طاهری در ارتباط با قضاوت داوران در پایان داشت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت، البته هفته اول رقابت‌ها است و هنوز برای داوران نیز همانند تیم‌ها چالش زیادی به دنبال نداشته است.

لازم به ذکر است که مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های زاگرس اسلام‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب‌آهن اصفهان، سربداران سبزوار، زغال سنگ طبس و ستارگان دشتستان و در گروه دوم تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فراز بام خاییز دهدشت، نفت و گاز گچساران، خیبر اراک و مس کرمان حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =