• ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
  • کد خبر: 2448
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیام نیازمند

تمام بازیکنان اعضای کادر فنی و هواداران تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان زحمت می‌کشند و اینگونه نبود که من به تنهایی عامل ماندن این تیم در کورس قهرمانی باشم.

به گزارش ایراسین، پیام نیازمند دروازه‌بان و ستاره بی چون و چرای تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان مقابل پدیده مشهد با بیان این مطلب گفت: هر کاری که انجام دادم وظیفه‌ام بوده است، باید به تیمم در هر شرایطی کمک کنم. فرق باخت و تساوی در این بازی برای ما بسیار زیاد بود و خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه گل دقیقه ابتدایی کمی تیم ما را بهم ریخت، ادامه داد:  اگر آن گل زودهنگام را دریافت نمی‌کردیم شاید شرایط مسابقه هم فرق می‌کرد. با تماشاگران پرشوری که در مشهد بودند و بازیکنان خوبی که تیم پدیده دارد فکر می‌کنم کسب یک امتیاز هم خوب بود.
نیازمند پیرامون پنالتی پدیده تصریح کرد: هنوز صحنه تلویزیونی را ندیده‌ام، بهتر است که صحنه را ببینم و سپس نظرم را بگویم. 
وی با اشاره به اینکه هنوز شانس قهرمانی داریم، افزود: البته اگر  مقابل پدیده برنده می‌شدیم شانس‌مان خیلی بیشتر می‌شد، ناامید نیستیم و بازی‌های بزرگی که اخیراً در دنیا برگزار شد درس‌های زیادی به ما داد. 
وی  درمورد ارتباطش با داود فنایی گفت: فنایی را خیلی دوست دارم و مدیون وی هستم. او به همراه جلالی سال گذشته مرا وارد لیگ کردند و بسیار به وی علاقه دارم. یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم. 
نیازمند درخصوص بازی با پرسپولیس در جام حذفی، عنوان کرد: آن بازی هم حساسیت خاص خودش را دارد. فعلا باید منتظر باشیم تا لیگ تمام شد و پس از آن دو هفته زمان داریم تا درخصوص بازی جام حذفی صحبت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =