دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر باتساوی
صفر بر صفر در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید

عکس مجتبی جهان بخش

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می کند.

به گزارش ایراسین، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ روز های یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه ۲۱، ۲۲ و ۲۶ فروردین با برگزاری ۶ بازی به پایان می رسد. در آغاز هفته بیستم، در روز پنجشنبه گذشته، تیم پرسپولیس تهران با دو گل از سد نساجی مازندران گذشت و با ۴۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار گرفت. پرسپولیس با این پیروزی مسافر هند شد تا بازی های خود را در لیگ قهرمانان آسیا برگزار نماید.  قرار بود در این روز تیم های صنعت نفت و استقلال تهران در آبادان به مصاف هم بروند که به علت وضعیت بسیار بد این شهر از نظر ویروس کرونا این مسابقه لغو گردید.

جدال تفکرات اکبرپور و منصوریان

روز یکشنبه دو دیدار برگزار می شود که در اولین بازی و از ساعت ۱۷ تیم ماشین سازی قعرنشین از آلومینیوم اراک در تبریز پذیرایی می کند، جالب اینجاست که باید شاهد تفکرات علیرضا اکبرپور سرمربی جدید تبریزی ها و علیرضا منصوریان باشیم. دو بازیکنی که سال ها در کنار هم برای استقلال تهران بازی های درخشانی را به نمایش گذاشتند. آلومینیوم با ۲۷ امتیاز در رده ششم است و ماشین سازی نیز با ۹ امتیاز برای عدم سقوط می جنگد.

نماینده اراک اگر از سد میزبانش بگذرد موقتا به رده چهارم صعود می کند چراکه بازی دو تیم فولادخوزستان و تراکتور تبریز لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

دومین بازی روز یکشنبه در ساعت ۱۸:۳۰، دیدار دو تیم مس رفسنجان و سایپا تهران است. سایپا به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد چراکه در جدول رده بندی جایگاه بهتری از رده سیزدهم ندارد، اما مس تیمی نیست که در خانه به هر حریفی باج دهد و نماینده رفسنجان نیز با ۲۵ امتیاز در رده نهم است.

سپاهان برای بازپس گیری صدر به نقش جهان می رود

روز دوشنبه نیز دو بازی حساس برگزار خواهد شد که در نخستین دیدار و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم های پیکان تهران و گل گهرسیرجان به مصاف هم می روند.

 گل گهر میهمان، ۲۶ امتیازی است و در رده هفتم قرار دارد و پیکان ۲۵ امتیازی در رده دهم جدول رده بندی جا خوش کرده است و به نوعی این مصاف را می توان بازی ۶ امتیازی نامید. باید منتظر ماند و ببینیم که آیا تفکرات مهدی تاتار به امیر قلعه نویی می چربد و یا بالعکس.

در دومین بازی روز دوشنبه تیم فولادمبارکه برای بازپس گیری صدر جدول در ورزشگاه نقش جهان از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می کند. پیروزی شاگردان محرم نویدکیا در این دیدار یعنی حرکت به سوی قهرمانی.

طلایی پوشان سپاهان با ۱۹ بازی و با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و نماینده مسجد سلیمان با ۲۰ امتیاز رده دوازهم را از آن خود کرده است.

در آخرین بازی هفته بیستم، روز پنجشنبه در مشهد دو تیم شهر خودرو و ذوب آهن رو در روی هم قرار می گیرند. هر دو تیم از بازی قبلی خود خشنود هستند، چراکه شهرخودرو پرسپولیس را متوقف کرد و ذوب آهن نیز با یک گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت. شهرخودرو ۲۴ امتیاز اندوخته و در رده یازدهم و ذوب آهن ۱۷ امتیازی نیز در جایگاه چهاردهم ایستاده است. این دیدار در ساعت ۲۰:۳۰ شب برگزار می شود.

برنامه هفته بیستم لیگ برتر ایران:

پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

صنعت نفت آبادان-استقلال      تعویق

پرسپولیس۲- نساجی مازندران ۰

یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

ماشین‌سازی‌تبریز- آلومینیوم اراک ساعت ۱۷

مس رفسنجان-   سایپا ساعت     ۱۸:۳۰

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

پیکان      -     گل گهرسیرجان    ساعت  ۱۷:۳۰

فولاد مبارکه سپاهان- نفت‌ مسجدسلیمان ساعت  ۱۸:۵۰

پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

شهرخودرو مشهد- ذوب آهن اصفهان  ساعت ۲۰:۳۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =