حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: هنوز به طور رسمی از سوی ستاد ملی کرونا درخصوص تعطیلی ده روزه به اصفهان ابلاغ نشده است و تا شنبه نهایی می شود.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا پیشنهاد تعطیلی ۱۰ روزه در اصفهان توسط بهداشت درمان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد و تا این لحظه ابلاغ رسمی در این خصوص به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه نشده است و قطعا تا شنبه اعلام می شود.

وی افزود: تعداد بستری های کرونا در اصفهان به شش برابر ابتدای سال افزایش یافته است و با رشد سه برابری تعداد فوتی ها در استان اصفهان مواجه هستیم که  منجر به قرمز شدن ۲۰ شهرستان استان اصفهان شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت قرمز استان اصفهان در برابر کرونا بیان داشت: علاوه بر تخصیص بیمارستانهای استان اصفهان به بیماران مبتلا به کرونا، سه بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان های الزهرا، فارابی و دیگری توسط ارتش در حال راه اندازی است.

وی از مردم خواست که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بکوشند و افزود: بهترین شیوه در قطع زنجیره این بیماری رعایت محدودیت های پنج گانه تحت عنوان محدودیت های جامع هوشمند است چراکه در موج سوم اعمال این محدودیت ها در بسیج همگانی منجر به مهار ویروس شد.

غلامی بر تشدید نظارت بر اصناف هم تاکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود همکاری اصناف در رعایت محدودیت های هوشمند کرونا موثر است و امیدواریم با نظارت سازمان صمت، بازرسی اصناف و دانشگاه علوم پزشکی و همکاری اصناف از این وضعیت خارج شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =