• ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
  • کد خبر: 12263
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولادهرمزگان

گزارش منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مقایسه با سال ۹۸ به میزان ۱۲۰درصد رشد کرده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش انجام شده شرکت فولاد هرمزگان در اسفند ۹۹ برابر با ۲۵,۶۱۳,۸۴۰ میلیون ریال بوده است که بخش عمده آن از فروش اسلب به میزان ۱۹۲ هزار و ۷۲۶ تن و به ارزش ۲۵,۶۱۲,۷۰۸ میلیون ریال بدست آمده و مابقی از فروش سایر محصولات این شرکت فولادی حاصل شده است.

با نگاهی بر عملکرد شرکت فولاد هرمزگان در ۱۱ ماهه سال ۹۹ مشاهده می کنیم که فولاد هرمزگان توانسته در این مدت فروشی برابر با ۱۰۸,۷۹۷,۳۶۹ میلیون ریال داشته باشد که تمام آن از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل گشته است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت فولاد هرمزگان از ابتدای سال مالی ۹۹ تا انتهای اسفند ماه، توانسته است درآمد ۱۳۴,۴۱۱,۲۰۹ میلیون ریالی داشته باشد که این عدد در مقایسه با فروش صورت گرفته در سال ۹۸ که به میزان ۶۱,۱۰۵,۹۱۰ میلیون ریال بوده، با رشد ۱۲۰درصدی همراه شود.

گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان در ۱۲ ماهه سال ۹۹ توانسته است به میزان یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۲۵ تن اسلب تولید کرده و از این میزان یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۴۷ تن را به فروش برساند. همچنین سایر محصولات تولیدی توسط این شرکت به میزان ۲۰۰ هزار و ۸۱۷ تن بوده و از این مقدار ۳۰ هزار و ۲۵۲ تن آن به فروش رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =