• ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر: 11452
  • readingTime: ۱ دقیقه
چادرملو

مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: در سال جاری شاهد جهشی عظیم در حوزه بارگیری و حمل کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو بودیم به این شکل که میزان بارگیری این محصول از مرز 11 میلیون تن عبور کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی چادرملو، حمید جهانی چادرملو افزود:  این موفقیت در پی افزایش تولید با تلاش همکاران و مدیریت‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای  و با حمایت های همیشگی مدیرعامل شرکت بدست آمده و خوشبختانه توانستیم به اکثر تعهدات خود در زمینه بارگیری و ارسال کنسانتره به شرکت های بزرگ فولادساز کشور عمل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از  ۱۱ میلیون تن محصول کنسانتره به مقاصد مختلف حمل گردیده که نسبت به سال گذشته بالغ بر ۲۰/۱۶ درصد رشد داشته است.

به گفته جهانی، بارگیری و حمل ۱/۹۳۹/۴۹۵ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل جاده ای و بارگیری و حمل ۹/۰۶۷/۶۸۷ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل ریلی از دستاوردهای مهمی است که در حوزه حمل و نقل در سال ۹۹ کسب کرده ایم.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو در ادامه با بیان اینکه همه توان شرکت های حمل و نقل را بکار گرفته ایم تا با نهایت ظرفیت تعهدات خود را به انجام برسانیم ، از همکاری و تلاش کلیه  مدیران و پیمانکاران مرتبط که در این زمینه نقش مهمی را ایفا نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =