برتری چهار بر یک سپاهان مقابل نساجی مازندران

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه پرگل ۶ بر یک از آلومینیوم اراک گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران (گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسفند، روز احسان، نیکوکاری و درختکاری) امروز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ با انجام ۸ بازی در شهرهای مختلف دنبال شد و در یکی از بازی های مهم که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار گردید، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان میهمان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با نتیجه ۶ بر یک برای طلایی پوشان اصفهانی به پایان رسید.

با شروع بازی در ۱۵ دقیقه ابتدایی هر دو تیم همدیگر را محک زدند تا اینکه دقیقه ۱۵ محمد محبی دروازه اراکی ها را باز کرد. پس از این گل سپاهان نبض بازی را در دست گرفت و (۵۰- اسماعیل شریفات) گل دوم را دقیقه ۲۷ برای طلایی پوشان به ثمر رساند. آلومینیوم اراک برای جبران حملاتی را در نیمه نخست ترتیب دادند تا اینکه در وقت های تلف شده ۴۵ دقیقه اول یکی از گل های خورده را توسط سید مهدی حسینی جبران کرد. با شروع نیمه دوم سپاهان طوفان به پا کرد و چهار گل توسط محمدرضا خلعتبری، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر(۲گل) به ثمر رساند. آلومینیوم اراک با این شکست تعداد باخت هایش به عدد۴ رسید و در امتیاز ۲۳ درجا زد. این تیم از ۱۷ بازی لیگ برتر ۵ بازی را برده ۸ بازی را با تساوی سپری کرده و ۴ بازی را هم به حریفان واگذار کرده است.

سپاهان هم که تا پیش از این بازی با ۹ برد ۴ مساوی و ۳ باخت از ۱۶ بازی و ۳۱ امتیاز داشت؛ تعداد امتیازهایش را به عدد ۳۴ رساند و در صدر همسایه پرسپولیس شد.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند (۴۶ میثم مجیدی)، محمد ایران‌پوریان، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی (۷۱- امیر نوری)، سید مهدی حسینی، میثم آقایی (۷۱- جابر انصاری)، حامد پاکدل (۸۴- نیما درودی)، سعید باقرپسند (۵۰- اسماعیل شریفات)    سرمربی: محمود خرمزی

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز (۷۷- گئورگی ولسیانی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی (۸۰- رضا میرزایی)، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا خلعتبری (۶۳- محمدرضا حسینی)، محمد محبی (۶۳- مهدی ترکمان) ، سجاد شهباززاده (۷۷-علیرضا صادقی)   سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: حسین زیاری، فرهاد مروجی و امید افخمی، فرزاد بهرامی، یاسر همرنگ و ابوالفضل دوستی

کارت زرد: محمد ایران‌پوریان(۲۵)، سید مهدی حسینی(۶۷) از آلومینیوم، محمدرضا حسینی (۶۵)، محمد نژادمهدی(۸۰)، جلال‌الدین علی‌محمدی(۸۷) از سپاهان

کارت قرمز: محمد ایران‌پوریان(۴۸) از آلومینیوم اراک

دقایق حساس:

*دقیقه ۱۵ گل اول سپاهان توسط محمد محبی: پاس رو به عقب سجاد شهباززاده با ضربه خلعتبری همراه شد که در میانه راه به محمد محبی رسید تا این بازیکن به راحتی دروازه آلومینیوم را باز کرد.

دقیقه ۱۹: ضربه سنگین یاسین سلمانی از پشت محوطه جریمه به طور خطرناک از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ضربه تماشایی میثم آقایی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از روی دروازه نیازمند به بیرون روانه شد.

دقیقه ۲۳: ضربه خطرناک امیر هوشمند در مقابل دروازه سپاهان از روی دروازه به بیرون رفت.

*گل دوم سپاهان دقیقه ۲۷ توسط سجاد شهباززاده: پاس عرضی و زاویه بسته محمد محبی را حسین پورحمیدی گلر آلومینیوم نتوانست مهار کند، در ادامه توسط توکلی از روی خط دروازه دفع شد، اما در ادامه توپ به خلعتبری رسید که پاس وی به یاسین سلمانی و پاس این بازیکن را سجاد شهباززاده تبدیل به گل کرد.  

دقیقه ۳۳: شوت سید مهدی حسینی به دست مدافع سپاهان برخورد کرد که اراکی ها اعتقاد داشتند که توپ دورن محوط جریمه به دست برخورد کرده، اما داور در این صحنه خطای بیرون از محوطه را گرفت.

دقیقه ۳۴: ضربه ایستگاهی سید مهدی حسینی با برخورد به دیوار دفاعی سپاهان راهی کرنر شد.

*گل اول آلومینیوم اراک دقیقه ۴۵+۲ توسط  سید مهدی حسینی: سید مهدی حسینی پس از فرار از کمند مدافعین سپاهان در مصافی تک به تک با ضربه چیپ دروازه پیان نیازمند را باز کرد.

*گل سوم سپاهان دقیقه ۴۹ توسط محمدرضا خلعتبری: ضربه ایستگاهی تماشایی محمدرضا خلعتبری دور از دستان پورحمیدی وارد دروازه اراکی ها شد.

دقیقه ۵۴: ارسال مصطفی احمدی و ضربه سر توکلی به بیرون رفت.

*گل چهارم سپاهان دقیقه ۶۱ توسط سجاد شهباززاده: پاس رو به عقب محمدرضا خلعتبری را سجاد شهباززاده با یک ضربه دقیق تبدیل به گل چهارم شاگردان نویدکیا کرد.

دقیقه ۷۵: شوت فنی سید مهدی حسینی را پورقاز به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۸۳: ضربه ایستگاهی اسماعیلی‌فر از پشت محوطه با واکنش خوب پورحمیدی به کرنر رفت.

*گل پنجم سپاهان دقیقه ۸۸توسط دانیال اسماعیلی‌فر: ضد حمله سریع سپاهان با پاس در عمق محمدرضا حسینی و شوت زمینی دانیال اسماعیلی‌فر تبدیل به گل شد.

دقیقه ۱+۹۰: شوت خطرناک توکلی از پشت محوطه جریمه را نیازمند با واکنش تماشایی راهی کرنر کرد.

*گل ششم سپاهان دقیقه ۹۳ توسط دانیال اسماعیلی‌فر): ارسال کرنر مهدی ترکمان با دفع ناقص مدافع آلومینیوم همراه  شد تا توپ به دانیال اسماعیلی‌فر برسد و این بازیکن با سرتوپ و شوت محکم به طاق دروازه، گل ششم طلایی‌پوشان را به ثمر رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =