• ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
  • کد خبر: 11274
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری چهار بر یک سپاهان مقابل نساجی مازندران

عکس:مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: آلومینیوم اراک تیم پنجم جدول است که همین موضوع کیفیت این تیم را اثبات می‌کند.

به گزارش ایراسین، «محرم نویدکیا»، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: مسابقه بسیار سختی را مقابل نماینده اراک خواهیم داشت، آلومینیوم در اصفهان نیز روز سختی برای ما رقم زد. در آن بازی خیلی تلاش کردیم این تیم  را شکست دهیم و خوشبختانه به این مهم رسیدیم اما باز هم معتقدم بازی دشواری در انتظارمان است.

وی با بیان اینکه آلومینیوم تنها تیمی است که توانسته صدرنشین لیگ برتر را شکست دهد، افزود: این تیم ثابت کرده قابلیت آن را دارد که یک تیم بزرگ باشد. آلومینیوم اراک اکنون تیم پنجم جدول است که همین موضوع کیفیت این تیم را اثبات می‌کند. آلومینیوم، پرسپولیس را در اراک و تراکتور را در تبریز شکست داده و حتی نتایجی هم که از دست داده، در اوایل فصل بوده است. به همین دلیل مشخص است که روند رو به رشدی طی می‌کند.

محرم نویدکیا ادامه داد: مجموعه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان می داند که اگر می‌خواهد از بازی فردا امتیاز کسب کند، باید با تلاش و تمرکز بسیار به زمین برود. لازم است از مسائل تاکتیکی تیم آلومینیوم مراقبت کنیم؛ اگر اشتباهی داشته باشیم، قطعا تاوان سنگینی پس می‌دهیم و به همین دلیل سعی داریم با تمام وجود به میدان برویم تا از آلومینیوم حداکثر امتیاز را بگیریم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در پایان با اشاره به مصدومان و محرومان این تیم برای بازی با آلومینیوم گفت: برای بازی فردا «سروش رفیعی» و «کی‌روش استنلی» را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. «رسول نویدکیا» نیز مدت زیادی است که مصدومیت دارد و «شایان مصلح» هم به علت آسیب دیدگی همراه ما نیست؛ اما خدا را شکر سایر نفرات آماده هستند و مشکلی برای بازی مقابل آلومینیوم وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =