ایین رونمایی از سردیس شهید غازی و پیراهن جدید تیم بزرگ سالان سپاهان

عکس:مجتبی جهان بخش

مشاور سابق استاندار در امور ورزشی: زمانی که شهید غازی از باشگاه های دیگر پیشنهاد می گرفت با قاطعیت آن را رد می کرد چراکه برای او هواداران تیم سپاهان در اولویت قرار داشت و همواره می گفت من متعلق به سپاهانم.

به گزارش ایراسین، احمدرضا مهنام صبح روز پنج شنبه، در آیین رونمایی از سردیس کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان، شهید جاویدالاثر سردار حسن غازی اظهار داشت: شهید حسن غازی، در ابعاد مختلف می درخشید و اوج شجاعت و فداکاری بود.

وی افزود: نبوغ شهید غازی را می توان در ابعاد مختلف سنجید؛ او در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان پذیرفته شد. در سن 16 سالگی علی رغم اینکه کاپیتان تیم نوجوانان سپاهان بود به تیم جوانان دعوت شد و توسط استاد محمود یاوری راهی تیم جوانان شد. در دوران دفاع مقدس هم در سن 23 سالگی فرماندهی توپخانه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عهده دار شد.

مشاور سابق استاندار در امور ورزشی بر تعصب شهید غازی روی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد و گفت: او همیشه در اوج بود و زمانی که از باشگاه های دیگر پیشنهاد می گرفت با قاطعیت آن را رد می کرد چرا که برای او هواداران تیم سپاهان در اولویت قرار داشت و همواره می گفت من متعلق به سپاهانم.

وی اضافه کرد: 37 سال از شهادت سردار حسن غازی می گذرد و هنوز هم در میان مردم به فوتبالیستی آزاد، بامعرفت و با فکر شهره است. شهید غازی همواره بر آزادگی تاکید می کرد و اوج  عرفان را در وصیت نامه آن می توان دید.

مهنام به حسن خلق و محبوبیت این سردار شهید در محله ای که درآن رشد یافته بود، هم اشاره کرد و گفت: زمانی که خبر شهادت ایشان رسید تمام اهالی محله ملک در مسجد جمع شدند و آن زمان بود که تازه فهمیدند شهید غازی فرماندهی توپخانه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را برعهده داشته که نشان از خضوع او بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =