مس رفسنجان

در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از مس رفسنجان پذیرایی می کند.

به گزارش ایراسین، مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور ۳۲ تیم روز جمعه هشتم اسفند ماه ۱۳۹۹ برگزار شد که تیم فولاد مبارکه سپاهان در این مرحله به مصاف مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان می رود. شاگردان محرم نویدکیا در هفته هشتم لیگ برتر ایران روز سه شنبه دوم دی ماه با نتیجه ۲ بر ۱ از سد مس رفسنجان گذشتند و این نتیجه می تواند روحیه مضاعفی را به بازیکنان طلایی پوش در جام حذفی دهد.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن با قرعه بسیار سختی مواجه شد و باید در جام حذفی از تیم شهرخودرو پذیرایی کند. این دو تیم روز یکشنبه ۱۶ آذر در لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند و نماینده اصفهان با دو گل مغلوب شاگردان سید مهدی رحمتی شد.

تیم استقلال تهران نیز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میهمان پیکان تهران است. هر دو تیم روز سه شنبه ۱۱ آذرماه در لیگ برتر مقابل هم به تساوی رضایت دادند.

 تیم پرسپولیس تهران در این مرحله با قرعه بسیار راحتی روبرو شد و باید میهمان مس نوین کرمان باشد. مس نوین کرمان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و تا پایان هفته دهم این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول گروه یک قرار گرفته و با شهرداری همدان صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارد. فرزاد حسین‌خانی کاپیتان اسبق تیم مس کرمان در حال حاضر سرمربی تیم مس نوین است و این تیم دسته‌ دومی در مرحله قبلی جام حذفی توانست با نتیجه یک بر صفر گل ریحان البرز را شکست دهد. طبق برنامه ارائه شده مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران روزهای ۲۱  و ۲۲ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.       

دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران:

پیکان تهران - استقلال تهران

آلومنیوم اراک - هوادار تهران‌

ذوب آهن اصفهان - شهرخودرو مشهد

نفت آبادان - داماش پارسه تهران‌

نساجی مازندران - سایپا تهران‌

ملوان انزلی - ویستا تهران‌

پیکان تهران - استقلال تهران‌

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - مس رفسنجان‌

استقلال ملاثانی - شاهین بندرعامری‌

خیبر خرم اباد - نفت مسجد سلیمان‌

گل گهر سیرجان - مس کرمان‌

تراکتور تبریز - شهرداری ماهشهر

شهرداری بردسکن - خوشه طلایی ساوه‌

پارس جنوبی جم - پاس همدان‌

مس نوین کرمان – پرسپولیس تهران

قشقایی شیراز - اتحاد کامیاران‌

ماشین سازی تبریز -- فولاد خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =