برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان بر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با دومین پیروزی مقابل شهرداری ورامین به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال ایران صعود کرد.

به گزارش ایراسین، با آغاز دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران روز پنجشنبه هفتم اسفندماه 1399  تیم فولاد مبارکه سپاهان به مصاف شهرداری ورامین رفت و بازهم توانست این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان ست اول را با امتیاز ۲۸ بر ۲۶ به حریف خود واگذار کردند اما در ست های بعدی با  امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ برنده این بازی شدند. طلایی پوشان سپاهانی که در مرحله مقدماتی مسابقات در رده نخست قرار گرفته بودند، در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی نیز شهرداری ورامین را سه بر ۲ شکست داده بودند. به این ترتیب شاگردان رحمان محمدی‌راد نخستین تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی هستند و در این مرحله باید به مصاف برنده بازی تیم‌های فولاد سیرجان و سایپا بروند.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم، به همه بازیکنانم خدا قوت می گویم، کیفیت بالایی داشتیم و در طول فصل هم این شرایط را تجربه کردیم.

وی با تشکر از حمایت مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: امسال سال دومی است که سپاهان در لیگ برتر تیمداری می کند. خوشحالم که در سال دوم توانستیم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنیم و نخستین تیمی هستیم که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده ایم، یک قدم به هدف نهایی خود نزدیک شدیم.

رحمان محمدی راد در پایان با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم خیلی زود ریکاوری برای بازی نیمه نهایی داشته باشیم، افزود: شهرداری ورامین در این دو بازی خیلی با کیفیت بازی کرد. از جذابیت های ورزش این است که روزی با تیمی قهرمان ایران و آسیا می شویم و مجبور به ترک آن تیم می شویم. خیلی تلاش کردم که احساساتم را کنترل کنم، چون ما خیلی در ورامین زحمت کشیده بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =