• ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
  • کد خبر: 11003
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری سپاهان مقابل استقلال در لیگ برتر فوتبال

عکس:مجتبی جهان بخش

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: رسیدن به قهرمانی ساده نیست و فاصله امتیازات تیم ها بسیار کم است.

به گزارش ایراسین، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نیم فصل اول 1399-1400 لیگ برتر ایران درخشش چشمگیری داشت و با زدن 12 گل به عنوان آقای گل لقب گرفت.

سجاد شهباززاده در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون شرایط تیم فولاد مبارکه سپاهان و رسیدن به عنوان قهرمانی گفت: با بازی های خوبی که انجام دادیم، خیلی‌ها از ما انتظار قهرمانی دارند و سپاهان هم لیاقت کسب این عنوان را دارد، ولی ما بازی به بازی جلو می‌رویم، اکنون هم تمام تمرکزمان روی بازی با گل‌گهر است تا در این بازی خانگی هم نتیجه خوبی کسب و به روند خوبمان ادامه دهیم.

مهاجم فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه اصلی‌ترین رقیب سپاهان را برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است، اظهار داشت: نمی‌توانم به تیم خاصی اشاره کنم و فقط می‌توانم بگویم چند تیم بالای جدول شانس کسب عنوان قهرمانی دارند، البته رسیدن به قهرمانی هم ساده نیست و فاصله امتیازات تیم ها بسیار کم است.

وی با بیان اینکه امیدوارم مسیر خوب خودمان را تا آخر لیگ ادامه دهیم، افزود: قهرمانی در لیگ برتر ایران قطعا برای همه بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان اهمیت دارد، فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

سجاد شهباززاده پیرامون اینکه در پایان فصل آقای گل می شوید، گفت: من معمولا به رکورد و آقای گلی فکر نمی‌کنم و نمی‌توان چنین چیزهایی را به عنوان یک هدف قطعی در نظر گرفت که حتما به آن می‌رسیم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی در هر بازی تمام فکر من این است که برای سپاهان گل بزنم و بازیکن تأثیرگذاری باشم. برای من قهرمانی سپاهان از آقای گلی مهمتر است.

مهاجم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به کیفیت فنی نیم فصل نخست بیان  داشت: در چند فصل قبل خیلی از تیم‌ها تفکرات دفاعی داشتند و شاهد بازی‌های کسل‌کننده بودیم و البته کیفیت زمین‌ها هم خوب نیست، ما غیر از ورزشگاه نقش جهان و البته ورزشگاه آزادی، هر جا رفتیم به مشکل خوردیم. با این وضعیت زمین‌ها هر مربی یا هر تیمی ریسک نمی‌کند که روی زمین فوتبال بازی کند.

وی تصریح کرد: نیم فصل نخست برخی تیم‌ها شجاعانه بازی کردند و سعی داشتند فوتبال تهاجمی همراه با پرس کردن را به اجرا بگذارند. یکسری تفکرات در تیم‌ها می‌بینیم که امیدوارکننده است، فکر می‌کنم شرایط رو به بهبود است، به نظرم VAR می‌تواند شرایط را بهتر کند ولی این موضوع هم داستان‌های خاص خودش را خواهد داشت و اعتراض‌ها هم تمام نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =