رضا فتاحی

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیچ درخواستی از هیچ باشگاهی برای جذب مهدی کیانی به ما ارائه نشده است.

 رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پیرامون شایعه جدایی مهدی کیانی از جمع طلایی پوشان گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای خروج هیچ بازیکنی نداریم، این موضوع در زمان مناسب خودش و هنگام باز شدن پنجره قابل صحبت است، اکنون در کوران مسابقات هستیم و بر مبنای آرامش به کارمان ادامه می‌دهیم. هیچ درخواستی از هیچ باشگاهی برای جذب کیانی به ما ارائه نشده و همانطور که گفتم بر اساس برنامه‌های محرم نویدکیا و هماهنگی‌های وی با باشگاه، به کارمان در فضایی آرام و به دور از حاشیه ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به شرایط فعلی تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم است، بازیکنان زیر نظر محرم نویدکیا و دیگر کادرفنی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان آماده می‌شوند. امیدواریم با برنامه‌های کادرفنی، تلاش و همت بازیکنان بازی خوبی را در آبادان شاهد باشیم و با دست پر به اصفهان برگردیم.

رضا فتاحی در خصوص شرایط مصدومان سپاهان گفت: درحال حاضر حامد بحیرایی و محمدپاپی مصدوم هستند. رسول نویدکیا مینیسک پایش را عمل کرده و بازگشت او مدتی زمان می‌برد. رضا دهقانی به تمرینات برگشته و روح‌الله باقری هم که از ناحیه کمر ناراحتی داشت، مشکلش برطرف شده است، بقیه بازیکنان مشکلی ندارند و در تمرینات حاضرند.

سرپرست تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره عذرخواهی زاهدی فرد (داور بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان) از پرسپولیسی ها بیان داشت: امیدوارم این عذرخواهی‌ها برای همه تیم‌ها باشد نه برای یک یا دو تیم، اگر هم اشتباهی از سوی داوران رخ می‌دهد که معتقدم تمام آن‌ها سهوی هستند، برای همه تیم‌ها است. بنابراین عذرخواهی هم باید برای همه تیم‌ها باشد.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های کادرمدیریتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باید از محمدرضا ساکت مدیرعامل و همچنین دیگرمدیران  مسئولین باشگاه، مجتبی لطفی رئیس هیئت مدیره و آقایان پزشک، فخارزاده و افضل که همواره پشتیبان تیم بودند و هر امکاناتی را که خواستیم دریغ نکردند، تشکر کنم. ضمن اینکه باید از حمیدرضاعظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز به دلیل حمایت‌هایش در تمام زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری تقدیر و تشکر کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =