منصور  شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد شدید و توفان و کاهش دمای بین 6 تا 10 تا روز شنبه خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید، توفان لحظه ای و گردوخاک محلی از عصر روز چهارشنبه تا روز پنج شنبه اظهار داشت: وزش باد و توفان در نواحی شرق، جنوب شرق، جنوب و  تا حدی در مرکزاستان اصفهان همراه با کاهش دید افقی، گرد و خاک محلی و اختلال تردد در محورهای جاده ای است.

وی افزود: علاوه بر وزش باد و توفان،  از روز پنج شنبه تاشنبه، افت محسوس دما بین6 تا10 درجه پیش بینی می شود که توصیه های لازم در راستای محکم کردن سازه های موقت و ناپایدار، گلخانه ها در برابر وزش باد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توصیه به عدم استقرار و قرار گرفتن در زیر درختان بلند و فرسوده گفت: عدم صعود به ارتفاعات، رعایت اصول ایمنی رانندگی در شرایط تندباد و گردو خاک و اجرای طرح های کاهش خطر در سکونت گاههای شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی نیمه شرقی و جنوب استان اصفهان شده است.

بارش 73 میلی متری از ابتدای سال زراعی در اصفهان

وی با اشاره به میزان بارش 73 میلی متری از ابتدای سال زراعی گفت: این میزان بارشها نسبت به میانگین بلندمدت با کاهش 9 درصدی همراه است. این درحالی است که در ماه گذشته سامانه بارشی در استان اصفهان فعال نبوده است و با استقرار سامانه سنگین و پایداری هوا، روزهای آلوده ای را پشت سر گذاشتیم.

شیشه فروش با اشاره به وزش باد در مناطق شرق و جنوب اصفهان به ویژه در مبارکه و شهرضا گفت: تیم های امداد زمستانی با 4 هزار و 200 نیرو از ابتدای آذرماه تا نیمه اسفندماه در راه های استان اصفهان استقرار یافته اند تا به امداد جاده ای بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =