• ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
  • کد خبر: 10275
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: حداقل به سه یا چهار بازیکن خوب نیاز داریم تا سریع تیم را بازسازی کنیم و نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی سختی پیش روی داریم، با توجه به اینکه این تیم جوان و یکدست است، میزان دوندگی آن‌ها بالا است و خوب پرس می‌کنند، جوانان جویای نام هستند و نتایج نشان داده خوب کار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در چهار روز فرصت داشتیم خوب تمرین کنیم، افزود: بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن از حواشی هفته قبل آرامش بیشتری دارند و امیدوارم بازی خوبی را با نتیجه خوب به نمایش بگذاریم.

رحمان رضایی ادامه داد: فکر می‌کنم هر کسی نسبت به مشکلات تیم و حواشی آن اطلاع ندارد، حتما تیم باید ترمیم شود، بعضی پست‌ها بازیکن جایگزین نداریم، حداقل به سه یا چهار بازیکن خوب نیاز داریم تا سریع تیم را بازسازی کنیم و نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به مصاحبه های تنش زا گفت: اکنون به بحث‌های حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و روی کار خودمان تمرکز می‌کنیم و امیدوارم در فرصت مناسب جوابی به این سؤال بدهم. از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم و این ادعا در حد حرف نیست، اگر تیم نتایج خوب بگیرد آرامش به تیم بازمی گردد و بازیکنان را از لحاظ روحی آماده می شوند. امیدوارم مصدومان بازگردند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در رابطه با نقطه ضعف تیمش در شروع مجدد بازی بیان داشت: در جریان بازی پرس و توپ‌ربایی خوبی داریم، هنگام پرس‌ها تیم خوب عمل می‌کند اما در شروع‌های مجدد از کناره‌ها تمرکز لازم را نداریم و در چند بازی گل خوردیم. روی این قضیه خوب کار کرده‌ایم و امیدوارم این نقطه ضعف را حل کنیم تا در ارسال از جناحین آسیب‌پذیر نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =