• ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
  • کد خبر: 10213
  • readingTime: ۱ دقیقه
سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده گفت: اوت دستی های نادر محمدی مدافع چپ تیم فوتبال پیکان عجیب و غریب بود.

به گزارش ایراسین، سجاد شهباززاده مهاجم 9 گله تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در مقابل پیکان روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست یک پاس گل بدهد و یک گل ثبت کند، در جمع خبرنگاران گفت:بازی با پیکان بسیار بسیار برای ما  سخت بود، به ویژه در نیمه نخست با این اوت دستی های عجیب و غریب از سوی نادر محمدی همراه بود، از هر جایی اوت می شد، این بازیکن پرتاب می کرد.

وی ادامه داد: نزدیک ۲۰ اوت دستی پرتاب شد و باعث شد نتوانیم به بازی شکل دهیم، تا می آمدیم بازی را کنترل کنیم و در دست بگیریم، یک اوت دستی نادری از زمین خودشان می انداخت و بازی را خراب می کرد. نیمه دوم ولی بهتر شدیم و توانستیم از این بازی سخت سه امتیاز بگیریم.

سجاد شهباززاده پیرامون رسیدن به صدر جدول گلزنان اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مهیا است و همین باعث شده که من سال خوبی را تا به اینجا داشته باشم. از تمام بازیکنان و کادرفنی سپاهان سپاسگذارم، امیدوارم با این شرایط خوب به اهداف مدنظر دست یابیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان گفت: این تیم امسال یکی از تیم های لیگ برتر ایران است و با انجام بازی های بسیار خوب اکنون صدرنشین لیگ می باشد اما ما سپاهانیم و برای حداکثر امتیاز به آبادان می رویم.

همچنین محمدرضا خلعتبری دیگر مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه شرایط تیم مطلوب است، پیرامون بازی با پیکان تهران اظهار داشت: از قبل می دانستیم بازی سختی مقابل پیکان در پیش داریم. البته همه بازی ها سخت است اما به توانایی تیم‌مان ایمان داریم. همان طور که دیدید بعد از گل دوم، چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: در روزی که تیم مان مستحق پیروزی بود، خدا را شکر توانستیم تیم پیکان را شکست دهیم  و این پیروزی را تقدیم هواداران می کنیم، انشاالله هفته آینده نیز نفت آبادان را شکست می دهیم به صدر جدول خواهیم رفت.

محمدرضا خلعتبری در پایان افزود: امیدوارم روند پیروزی ها را ادامه بدهیم، چرا که هواداران طلایی پوش امسال شایسته یک قهرمانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =