• ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹
  • کد خبر: 9295
  • readingTime: ۱ دقیقه
بانوان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل همشهری خود به پیروزی رسید.

به گزارش ایراسین، از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز جمعه 14 آذرماه 1399 تیم فولاد مبارکه سپاهان، در مجموعه ورزشی صفاییه مبارکه میزبان همشهری خود ذوب‌آهن اصفهان بود که با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شد. گل‌های شاگردان مهناز امیر شقاقی را شقایق روزبهان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۸، فاطمه اردستانی در دقیقه ۶۰ و شیدا تخشا در وقت‌های اضافه نیمه دوم (دقیقه ۹۷) به ثمر رساندند. گل‌های ذوب آهن را هم نگین زندی دقیقه ۶ و رقیه شهبازی دقیقه ۳۱ وارد دروازه حریف کردند. این دیدار را سرور ساعدی با کمک سمانه رضایی و سمیه براتیه قضاوت کردند.

در دیگر بازی هفته دوم تیم وچان کردستان مقابل سارگل بوشهر با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یافت. ملوان بندرانزلی نیز با نتیجه پرگل ۶ بر صفر قشقایی شیراز تیم تازه وارد لیگ برتر را شکست داد.

تیم بانوان شهرداری سیرجان توانست در یک بازی برتر و سخت حریف خود را با نتیجه 3 بریک شکست دهد و پیروز میدان شود.گل های تیم شهرداری سیرجان را سهیلا نظام‌آبادی از روی نقطه پنالتی و شبنم بهشت، زهرا علیزاده و تک‌گل تیم ایلام را طاهره آزادی به ثمر رساندند. نماینده البرز نیز 2 بر یک از سد میهمان خود همیاری آذربایجان غربی یک گذشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =