• ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
  • کد خبر: 8997
  • readingTime: ۱ دقیقه
نیوشا مرادبخش

نیوشا مرادبخش بازیکن فصل پیش تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی تهران در نیم فصل دوم لیگ برتر به فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش ایراسین، نیوشا مرادبخش ۲۳ ساله که از سال ۱۳۹۰ به مدت ۹ سال بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران در رده‌های مختلف سنی است، به تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیوست. وی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون نقل مکان از تیم تاسیسات دریایی تهران به فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: یکی از دلایل ترک تیم تاسیسات دریایی کسب تجربه در خارج از تهران بو، با همه احترام به تیم‌های دیگر ترجیح دادم تا در این فصل از لیگ برتر برای فولاد مبارکه سپاهان بازی کنم، چراکه این تیم حرفه‌ای است و بازیکنان با تجربه و مربی با دانش بالایی دارد.

بانوی ملی پوش هندبال سپاهان با بیان اینکه امیدوارم امسال بهترین نتایج را کسب کنیم، افزود: در دور اول لیگ برتر فولاد مبارکه سپاهان خیلی آسیب دید زیرا هفت نفر از بازیکنان کرونا گرفتند که بازیکنان مطرح این تیم بودند و این موضوع سبب شد نتیجه لازم را کسب نکنیم، امیدوارم در دور دوم بتوانیم ۶ امتیاز بازی ها را بدست بیاوریم.

وی پیرامون شرایط تیم ملی هندبال بانوان بیان داشت: مدت اردوهای تیم ملی باید طولانی باشد تا بتوانیم جایگاه خود را در آسیا تغییر دهیم. امیدوارم با برنامه ریزی خوب و بهبود شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوی طولانی مدتی را داشته باشیم تا حداقل جایگاه قبلی خود را حفظ کنیم چراکه اگر یک پله هم بالا بیاییم و پنجم شویم امکان کسب سهمیه جهانی را داریم.

نیوشا مرادبخش در پایان گفت: باید از فدراسیون هندبال تشکر کنم که حمایت خوبی را از هندبال بانوان انجام داد و لیگ برتر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نمود.

گفتنی است نیوشا مردابخش هندبال حرفه‌ای خود را از جنوب تهران در شهر ری شروع کرده و تاکنون به این درجات و رزومره ورزشی در این رشته در سطح  لیگ برتر و ملی رسیده است. وی از سال ۱۳۹۰ سابقه یک دوره اعزام به رقابتهای نوجوانان قهرمانی آسیا با تیم ملی در کشور ژاپن، یک دوره قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان و همچنین دو دوره اعزام با تیم ملی به کشور ژاپن و اندونزی را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =