• ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
  • کد خبر: 8366
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست تیم پرواز هوانیروز اصفهان را شکست دهد.

به گزارش ایراسین، در ششمین و آخرین روز از مرحله اول لیگ برتر هندبال کشور که روز پنجشنبه 24 مهرماه به میزبانی سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران برگزار شد، تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ دیگر تیم اصفهانی یعنی پرواز هوانیروز را از پیش رو برداشت.

سی و سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از ۱۹ مهرماه با حضور ۱۲ تیم آغاز شد. این مسابقات طی ۶ روز، به صورت متمرکز و به میزبانی سالن شهید سردار سلیمانی تهران برگزار شد. صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

در گروه A: ذوب آهن اصفهان با تیم‌های پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا قم، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان رقابت کرد.

 و تیم های پرواز هوانیروز و فولادمبارکه سپاهان در گروه B با تیم‌های کیمیا کاشت کردستان، فراز بام خائیز دهدشت، مس کرمان و زغال سنگ طبس هم گروه بودند.

مجید رحیمی‌زاده مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان بازی با تیم پرواز هوانیروز اصفهان اظهار داشت: پیش از شروع مسابقات  دو بازی دوستانه در اصفهان با تیم هوانیروز برگزار کرده بودیم، امروز شاگردانم تقریباً خود را پیدا کرده و از فرصت‌ها به خوبی بهره بردند، تیمی همیشه موفق است که از فرصت‌های بهتر استفاده کند.

وی ادامه داد: ما دو شکست در کارنامه خود داریم که هر دو شکست را با اختلاف یک گل متحمل شدیم، مشکل ما این بود که چندی پیش تست کرونای چند بازیکن تیم ما مثبت شده بود و ۱۰ روز همراه تیم نبودند.

مجید رحیمی‌زاده در پایان تصریح کرد: از طرفی محسن طاهری سرمربی تیم را هم روی نیمکت نداشتیم، چند بازیکن آسیب دیده داشتیم و همین حالا هم دو بازیکن کرونا دارند و به تهران نیامدند، شک نکنید سپاهان پتانسیل قهرمانی دارد و ما برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =