• ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
  • کد خبر: 35187
  • readingTime: ۱ دقیقه
جاده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های سه راهی دیزین و پل زنگوله سنگین است.

به گزارش ایراسین، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری البرز با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های سه راهی دیزین و پل زنگوله سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال متذکر شد: دیگر محورهای استان فاقد مداخلات جوی هستند.

سید محسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران نیز اظهار داشت: طبق گزارش دریافتی از سامانه‌های هوشمند و راهداران وضعیت تردد در محور هراز محدوده سه راهی چلاو و مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه در محور کندوان به صورت سنگین در جریان است.

وی افزود: همچنین وضعیت تردد در محورهای سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان برقرار است و از نظر شرایط جوی نیز هیچ مداخلات خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

هاشمی از انسداد محورهای فرعی وازک - بلده و لاسم - ارجمند به دلیل نبود ایمنی خبر داد.

همچنین بر اساس اعلام پلیس راه مازندران، محور کندوان از ظهر امروز در صورت داشتن بار ترافیکی از البرز به سمت استان یکطرفه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =