صادرات

میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، معادل ۱۸۱ میلیون و ۵۵ هزار و ۸۱۱ تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان دی ۱۴۰۱ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل ۲۳ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۳۱۵ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی ۴۲ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۷۲۹ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶۵ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۴ تن بود که حاکی از رشد ۱۲ درصدی در بخش تخلیه کالاهای نفتی، رشد سه درصدی در بخش تخلیه کالاهای غیرنفتی و رشد ۶ درصدی در بخش تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال معادل ۶۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۶۲۸ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۴۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۱۳۹ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱۵‌میلیون و ۶۴۲ هزار و ۷۶۷ تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد ۱۹ درصدی در بخش بارگیری کالاهای نفتی و رشد ۱۰ درصدی در بخش بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان دی ۱۴۰۱، معادل ۹۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۹۴۳ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۸۹ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۸۶۸ تن بوده است. همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۸۱‌میلیون و ۵۵ هزار و ۸۱۱ تن بوده که حاکی از رشد ۱۷ درصدی در بخش تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی، رشد یک درصدی در بخش تخلیه‌ و بارگیری کالاهای غیرنفتی و رشد ۹ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی، ‌نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

همچنین تخلیه و بارگیری انجام شده در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان دی‌ماه سال جاری، معادل ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۵۰۶ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری یک میلیون و ۸۷۰ هزار و ۳۷۰ TEU در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =