• ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
  • کد خبر: 33197
  • readingTime: ۱ دقیقه
خودرو

قیمت خودرو در هفته‌ای که گذشت نوسانات زیادی را تجربه کرد. در طرفی، برخی از خودروهای پرطرفدار رکوردهای جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند و از طرفی دیگر، برخی از خودروها با کاهش جزئی همراه شدند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز شنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسانات بسیار و بی‌ثباتی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته روند نوسانی را در پیش گرفته است.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح است:

پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومان شد. اما مجددا به کانال ۲۰۰ میلیون تومان بازگشت.

حال این خودرو امروز صبح با افزایش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در محدوده ۲۹۳ میلیون تومان به فروش رسید.پراید ۱۳۱ نیز امروز پنج میلیون تومان گران شد و اکنون در نرخ ۲۸۳ میلیون تومان عرضه می‌شود.

گفتنی است اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است.

تارا اتوماتیک هم که این روزها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز در نرخ ۷۷۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز در محدوده ۷۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. دنا معمولی هم امروز به نرخ ۶۰۵ میلیون تومان رسید.پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ ۵۹۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودرو امروز ۸ بهمن ۱۴۰۱/ موج جدید افزایش قیمت در راه است؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =