• ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
  • کد خبر: 33060
  • readingTime: ۲ دقیقه
دکتر زارعی رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال

با حضور رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، روند پیشرفت فرآیند مجوز حرفه‌ای در باشگاه سپاهان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، نهمین جلسه ستاد راهبری مجوز حرفه‌ای با حضور آقای دکتر زارعی رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در باشگاه سپاهان برگزار شد. در این جلسه، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید مجدد بر اهمیت دریافت مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه در سال جاری همانند سالهای گذشته به این نکته اشاره نمود که تجربه باشگاه در تشکیل ستاد مجوز حرفه‌ای این اطمینان را به ما میدهد که پروژه کسب مجوز حرفه‌ای در تمام بخش‌های باشگاه جاری و ساری است.

وی افزود: مجوز حرفه‌ای به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مورد توجه ویژه باشگاه بوده و همه بخش ها شناخت لازم را نسبت به معیارهای ۵ گانه دارند. مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان اشاره کرد: خوشحالیم که برخی از باشگاه های کشور برای دریافت تجربیات در خصوص مجوز حرفه‌ای به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مراجعه می نمایند.

در ادامه این جلسه آقای دکتر زارعی رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از اقدامات شایسته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت اخذ مجوز حرفه ای، اظهار داشت: باشگاه سپاهان اهمیت مجوز حرفه‌ای را به خوبی درک کرده است.

وی افزود: AFC از سال ۲۰۱۰ مجوز حرفه‌ای را برای کسب معیارهای حداقلی در یک باشگاه طراحی کرده اما باشگاه سپاهان امکانات و پیشرفت هایی بسیار فراتر از این معیارهای حداقلی را محقق نموده است.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان با توجه به امکانات و دستاوردهای خود باید نگاه خود را فراتر از مجوز حرفه‌ای AFC برده و همانند برخی از باشگاه های پیشرفته آسیا علاوه بر معیارهای پنجگانه معیارهایی نظیر مارکتینگ و ساختار مدیریت را به سند خود بیفزاید.

‏وی ضمن تقدیر از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت همراهی و کمک به سایر باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای، عنوان کرد: باشگاه سپاهان یک بنچ‌مارک مناسب برای باشگاه های دیگر بوده و برنامه داریم جلسات آموزشی مجوز حرفه‌ای برای باشگاه های لیگ برتری و ویژه یکی را در باشگاه سپاهان برگزار نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سیاست ما در فرآیند اخذ مجوز، کمک به باشگاه ها برای دریافت آن است و در گام اول بحث آموزش را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او افزود: در گذشته آیین نامه ها بررسی و جریمه‌ به صورت دقیق تدوین نشده بود اما اکنون آیین نامه ها را به صورت دقیق و در صحت کامل در دسترس داریم.

در پایان او ضمن تقدیر از عملکرد مثبت باشگاه سپاهان در فرایند اخذ مجوز حرفه‌ای این نکته را خاطرنشان کرد که کشور ما در خصوص اخذ مجوزات حرفه‌ای از AFC در ابتدای راه قرار داشته و لازم است همه باشگاه ها با سرعت هرچه بیشتر به سمت تهیه اسناد مجوز حرفه‌ای پیش بروند.

در پایان این جلسه نشست تخصصی مسئولان ستاد مجوز حرفه‌ای باشگاه با دکتر زارعی جهت بررسی روند پیشرفت آماده سازی اسناد برگزار شد.

‏لازم به ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سال گذشته یکی از تنها دو باشگاه ایرانی بود که موفق شد مجوز حرفه‌ای خود را ازای اف سی دریافت نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =