بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از نواحی تولید و دیدار چهره‌به‌چهره با کارکنان این شرکت

مدیرعامل فولاد مبارکه، به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت، ضمن بازدید از خطوط تولید نواحی آهن‌سازی، فولادسازی، نورد گرم و نورد سرد در دیدارهای صمیمانه با مدیران و کارکنان، بر دست‌یابی به توفیقات بیشتر در شرکت در حوزه‌های توسعه، تولید و سرمایه‌های انسانی تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از ناحیه آهن‌سازی از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان و پیمانکاران ناحیه آهن‌سازی قدردانی و تصریح کرد: بدون شک در سایه همدلی و انسجام خواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم و باید در نظر داشته باشیم کشورمان در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگر به کار و تلاش و تولید کمی و کیفی انواع محصولات نیاز دارد و انتظار می‌رود به بهترین شکل ممکن به وظیفه خود عمل کنیم.

طیب‌نیا ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، عملکرد آنان در سال «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین» را تحسین‌برانگیز توصیف کرد و گفت: افتخاراتی که برای فولاد مبارکه به دست آمده نتیجه همت و تلاش یکایک کارکنان عزیز بوده است و کسب همه این افتخارها به‌طور قطع برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور گره‌گشاست.

طیب‌نیا در بازدید از نورد گرم، تلاش بی‌وقفه و نقش‌آفرینی کارکنان و پیمانکاران این ناحیه را قابل‌تحسین دانست.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین به‌هنگام قطعات و تجهیزات موردنیاز ناحیه نورد گرم گفت: باید به موضوع تأمین قطعات و تجهیزات موردنیاز در خطوط تولید توجه ویژه داشت که خوشبختانه با اقداماتی که در حوزه بومی‌سازی صورت گرفته تاکنون توانسته‌ایم بخش قابل‌ملاحظه‌ای از نیاز خطوط را از داخل کشور تأمین کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان بازدید از ناحیه نورد سرد و دیدار با مدیران و کارکنان این ناحیه با اشاره به اقدامات ارزشمندی که اخیرا در ناحیه نورد سرد انجام شده است، انجام سریع تعمیرات و نوسازی برخی خطوط را مهم و ارزشمند دانست و گفت: تعمیراتی که در خطوط تولید ورق گالوانیزه و قلع‌اندود صورت گرفته، تعمیراتی متفاوت و کاری بسیار بزرگ بوده است و می‌توان به‌عنوان یک طرح توسعه از آن یاد کرد.

وی افزود: وقتی عملیات تعمیرات در یک واحد با موفقیت و در موعد خود به ثمر می‌رسد نشان‌دهنده این است که از چند هفته قبل از آن، برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته و بررسی‌های تخصصی و مطالعات لازم برای آن به‌خوبی انجام شده است که جا دارد از همه کارکنان و تلاشگران در این حوزه قدردانی گردد.

طیب‌نیا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به رکوردهای به‌ثبت‌رسیده در روزهای گذشته در نواحی نورد سرد، مجتمع فولاد سبا، فولاد هرمزگان و فولاد سنگان و رکوردهای ماهانه و روزانه اخیر سایر نواحی و شرکت‌های زیرمجموعه تصریح کرد: انسجام و همدلی مدیریت و کارکنان گروه فولاد مبارکه رمز دست‌یابی به رکوردهای متعدد است.

در جریان بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از نواحی، هریک از مدیران با ارائه گزارش‌های جداگانه‌ای مباحث موردنظر خود را به شرح ذیل به سمع و نظر مدیرعامل و هیئت همراه رساندند؛

داریوش رشیدی، مدیر ناحیه آهن‌سازی

برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود روند تولید

تلاشگران ناحیه آهن‌سازی از ابتدای امسال رکوردهای چشمگیر قابل‌تقدیری در تولید آهن اسفنجی و گندله داشتند. طی جلسات مختلف و منظمی که برگزار شده، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود روند تولید صورت گرفته و امیدواریم در این مسیر روزبه‌روز شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روزافزون در تولید باشیم.

قاسم خوشدل‌پور، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری

تحقق تولید با اولویت قرار دادن نیاز داخل کشور

کارکنان این ناحیه با تمام توان خود درصدد تولید کمّی، کیفی و متوازن هستند و امیدواریم بتوانیم با اولویت قرار دادن نیاز داخل کشور، محصول موردنیاز مشتریان داخلی را تأمین کنیم.

نیروهای جوان و متخصص در این ناحیه با تکیه‌بر توان داخلی درصدد تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات هستند که همین امر منجر به افزایش رضایت مشتریان و کمک به رشد اقتصادی کشور شده است.

علی حاجیان‌نژاد، مدیر ناحیه نورد گرم

افزایش همکاری‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آن‌ها

اخیرا بسیاری از قطعات و تجهیزات این ناحیه به لطف افزایش همکاری‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی و حمایت از آن‌ها بومی‌سازی شده و این امر گواه رسیدن به خودکفایی در تأمین نیاز فولاد مبارکه است. به همین دلیل تلاش ما در حوزه تأمین قطعات و تجهیزات موردنیاز خطوط تولید در ناحیه نورد گرم نیز استفاده از ظرفیت‌ها و توان داخلی است.

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد

انجام عملیات تعمیراتی سخت و پیچیده در سایه اعتماد به نیروهای متخصص و جوان

با همکاری واحد تعمیرات مرکزی و تلاشگران ناحیه نورد سرد عملیات تعمیرات خط قلع‌اندود طی مدت 20 روز به سرانجام رسید. با همدلی و همراهی میان تیم‌های مختلف مجموعه، برنامه تعمیرات بدون حادثه، با بهترین کیفیت، هماهنگ، به‌صورت کامل و به‌موقع انجام شد. این کار تعمیراتی در 7 جبهه مختلف با استفاده از توانمندی‌های نیروهای متخصص داخلی واحد تعمیرات مرکزی انجام شد.

به‌دلیل پیچیدگی تجهیزات واحد تولید ورق قلع‌اندود، برنامه‌ریزی برای تعمیرات چنین خطوطی بسیار دشوار است؛ انجام تعمیرات خط تولید ورق قلع‌اندود با چنین حساسیت‌هایی تنها در 20 روز نشان‌دهنده همت و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان فولاد مبارکه است.

اعتماد به نیروهای متخصص و جوان خطوط تولید در فولاد مبارکه از نقاط قوت رویکرد مدیریت شرکت است که اگر این اعتماد وجود نداشته باشد، قطعا در روند روبه‌رشد تولید به نتیجه نخواهیم رسید. تحقق تولید نامی در این ناحیه پس از انجام تعمیرات صورت‌گرفته باعث افتخار همه مجموعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =