پلنکس

در دومین روز کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس مدیر بازاریابی شرکت بری الیاس هند برنامه‌های آینده این شرکت را در حوزه صنعت فولاد این کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از دنیای معدن، اراند کامل سونگ مدیر بازاریابی شرکت بری الیاس هند در این کنفرانس با اشاره به وضعیت تولید صنعت فولاد در کشور هندوستان افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ صنعت فولاد در کشور هند همچنان روند بهبود را طی کرده است.

مدیر بازاریابی شرکت بری الیاس هند افزود: ما همچنان در مسیر جدیدی که در صنعت فولاد هندوستان برنامه ریزی شده از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۵ شاهد افزایش رشد تولید صنعت فولاد در این کشور بوده ایم و برنامه مدیریت اسلیک در این بخش عملیاتی شد.

در دومین روز کنفرانس پلنکس کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه سال جاری با حضور مدیران و متخصصان در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می‌شود و عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

برگزاری میزگرد تخصصی وضعیت زنجیره فولاد در مقایسه با رقبای جهانی تحت شرایط برابر ظرف ها و راهکارها با حضور مدیران و متخصصان صنعت فولاد کشور عصر روز دوم از برنامه های مهم کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس در کیش است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =