امیری

امیری با تاکید بر کاهش اثرات تحریم بوسیله افزایش تولیدات داخلی، گفت: رونق تولید امروز مطالبه جدی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان است و به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایراسین، در جریان بازدید حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس، از نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، وی با اشاره به اینکه فرصت های ساخت داخل، فرصت بزرگی برای بخش علمی توانمند کشور است، گفت: اقلام کالایی، قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف کشور برای درون سپاری و داخلی سازی در این نمایشگاه عرضه شده است.

امیری در ادامه با اشاره به استقبال شرکت های دانش بنیان از این نمایشگاه، گفت: میزان نیازهای داخلی در صنایع مختلف کشور در این نمایشگاه معرفی شده و از سویی دیگر شاهد استقبال شرکت ها و واحدهای فناور و دانش بنیان برای تامین و ساخت داخلی نیازمندی ها هستیم.

وی با اعلام مشارکت بخش های علمی کشور اعم از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و همچنین وزارت علوم و تحقیقات در برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فرصت های ساخت داخل می تواند انگیزه ساز فعالیت صاحبان فکر و افراد خلاق باشد و می توانند خلاء های موجود در بخش های مختلف تولید را پر کنند.

امیری در ادامه افزود: جا دارد از وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاونین و مدیران وزارت صمت در خصوص راه اندازی و پیگیری نتایج این نمایشگاه تقدیر نمود. مدیران و تک تک کارگران واحدهای مختلف صنعتی کشور در این فرآیند و رونق تولید دارای جایگاه ویژه ای هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر کاهش اثرات تحریم بوسیله افزایش تولیدات داخلی، تصریح کرد: رونق تولید امروز مطالبه جدی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان است و به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار قرار گرفته است. اقدامات صورت گرفته در جهت ساخت داخل و درونسپاری نیازمندی های صنعتی کشور، در عمل می تواند آثار تحریم ها را کاهش و یا حتی از بین ببرد.

امیری در ادامه گفت: معتقدیم که اگر تولید رونق یابد و واحدهای صنعتی با ظرفیت کامل کار کنند به نوعی در جهت کم کردن و از بین بردن آثار تحریم های ظالمانه موثر است.

وی با اشاره به لزوم اصلاح نظام بانکی، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از بیش از ۶۰ لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی در خصوص رونق تولید، توسعه اشتغال، ارتقای سطح معیشت مردم، اصلاح نظام بانکی و اصلاحاتی است که در حوزه اقتصاد باید صورت بگیرد.

امیری در پایان گفت: ۲۲ اولویت دولت در قالب لوایحی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده عمدتا در حوزه اصلاحات اقتصادی و رونق تولید و ارتقای سطح معیشت مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =