• ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
  • کد خبر: 27955
  • readingTime: ۱ دقیقه
رویداد آموزشی «چرخ آینده»

مدیر آموزش و توسعه سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه از برگزاری رویداد آموزشی «چرخ آینده» با هدف ارتقای مهارت‌های مدیریتی و با حضور مدیران این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رویداد آموزشی «چرخ آینده» از سری رویدادهای آموزشی سواد آینده‌ها امروز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه، به همت واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد مبارکه و با حضور مدیران این شرکت در مجموعه باغ‌فردوس اصفهان برگزار شد.

ابراهیم کاظمی، مدیر آموزش و توسعه سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره آموزشی با عنوان «چرخ آینده» از سری رویدادهای آموزشی «سواد آینده‌ها» است؛ هدف از برگزاری این رویداد، ارتقای مهارت‌های مدیریتی جهت تصمیم‌گیری بهتر پیرامون موضوعات آینده گروه فولاد مبارکه است.

وی افزود: روش برگزاری این دوره به صورت آزمایشگاهی است و به جای این که مدرس صرفاً تدریسی داشته باشد، با استفاده از این روش تفکر و تعقل حاضرین در دوره آموزشی به خاطر انجام فعالیت‌های آموزشی ارتقاء می‌یابد.

تقویت کار گروهی با رویکرد خرد جمعی

مدیر آموزش و توسعه سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: اساس چنین دوره‌ای بر مبنای کار گروهی است و در این تمرین‌ها علاوه بر افزایش دانش، انجام فعالیت‌های گروهی نیز تقویت می‌شود؛ در حقیقت با رویکرد خرد جمعی، دوراندیشی جمعی نیز تقویت می‌شود و در این مدل ساده‌ای که در این دوره طراحی شده، حاضرین با مسائلی کاربردی آشنا می‌شوند تا در نهایت تحلیل آن‌ها بر پیامدهای تصمیماتشان قوی‌تر شود.

وی اذعان داشت: فهم آینده و بررسی خطرات مربوط به عدم تحقق تصمیمات نیز با برگزاری چنین دوره‌هایی تحلیل می‌شود که این موضوع می‌تواند به ارتقای سطح مهارت‌های مدیران و سازمان کمک زیادی کند.

سازمان جهان‌تراز باید درک مناسبی از اتفاقات جهانی داشته باشد

کاظمی تصریح کرد: مدیران فولاد مبارکه با یادگیری چنین مهارت‌هایی می‌توانند در تدوین استراتژی‌های گروه فولاد مبارکه، برنامه‌های سالیانه و... با نگاه دقیق به وقایع حال و آینده، تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

وی در پایان اذعان داشت: با توجه به این که درگیری بین روسیه و اوکراین نمونه‌ای از بحران‌های روز دنیا است و به علاوه این درگیری‌ها بر اقتصاد دنیا و بازار فولاد نیز تأثیر گذاشته است، برای تمرین در این دوره، روی این موضوع کار می‌کنیم تا در نهایت به محض وقوع پیشامدی در دنیا بتوانیم تأثیرات آن را بر کسب‌وکار خود تحلیل ‌و بررسی کرده و در نهایت تصمیمات مناسبی را بگیریم که در نتیجه آن پایداری در تولید را رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =