محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پس از استعفای محرم نویدکیا، رزومه ۱۲۳ مربی در هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد بررسی قرار گرفت و با ۲۳ نفر از آن‌ها جلسات ویدیویی گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ساکت در حاشیه بازی دوستانه سپاهان و خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از استعفای محرم نویدکیا، سوابق و رزومه ۱۲۳ مربی در هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد بررسی قرار گرفت و با ۲۳ نفر از آن‌ها جلسات ویدیویی گذاشته شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در نهایت با بررسی سوابق و عملکرد مربیان، ژوزه مورایس به عنوان سرمربی سپاهان برگزیده شد. ایشان سه روز به صورت محرمان به اصفهان آمد و از امکانات باشگاه سپاهان بازدید کرد. وقتی که مورایس به ایران آمد، اولین چیزی که مورد توجه قرارداد برنامه استراتژیک باشگاه بود و درباره اهداف و چشم‌انداز باشگاه نیز سوال پرسید.

وی افزود: مورایس پس از بررسی زیرساخت‌های باشگاه سپاهان، یک روز کامل فیلم بازی‌های سپاهان را دید و درباره بازیکنان نیز ارزیابی‌هایی داشت. او لیستی از بازیکنان تیم اصلی و پایه و همچنین فیلم بازی‌ها را همراه با خود برد. مورایس یک هفته‌ای ارزیابی کاملی از سپاهان داشت و سپس هدایت این باشگاه را پذیرفت. به اعتقاد او چشم‌اندازهای باشگاه با دیدگاهایش تطابق داشت و امکان دست یابی به جاه‌طلبی‌های مورایس در قالب باشگاه سپاهان  وجود دارد.

ساکت گفت: بعضا در فضای مجازی توهین‌هایی به باشگاه سپاهان و مورایس می‌شود و برخی ادعا می‌کنند که افراد دیگری تیم را بستند؛ اما تیم فعلی سپاهان حاصل روزها بررسی مورایس از جوانب مختلف بازیکنان است. او برای انتخاب بازیکن نیز فلسفه و ارزیابی خاص خودش را دارد که در مجموعه هیات مدیره باشگاه مطرح و سپس باشگاه برای جذب بازیکن اقدام کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از برخی ادعاها در فضای مجازی تاکید کرد: برخی فوتبال اصفهان را برنمی‌تابند و به تیم‌های اصفهان توهین می‌کنند و صحبت‌ها و تصاویر غیرواقعی و مضحک را مطرح می‌کنند. هم‌اکنون یک مربی بزرگ در سپاهان حاضر است که کار خود را از هشت صبح آغاز و ۱۰ شب به پایان می‌رساند.

وی افزود: مورایس در تماانتخاب‌هایش منطقی و دقیق است و ارزیابی‌های فنی خود را در باشگاه مطرح کرده. لذا در شائن یک مربی و باشگاه بزرگی نیست که افراد و صفحات مجازی این صحبت‌ها را مطرح کنند. تیم بر اساس دیدگاه‌های فنی مورایس بسته شده است.

ساکت خاطرنشان کرد: در جریان تمرینات بازیکن خارجی آمد و تست پزشکی او یک آسیب کوچک را نشان داد که پس از ۱۰ روز بهبود می‌یافت، اما مورایس دست رد بر روی سینه این بازیکن زد. این بازیکن هشت روز بعد در کشور خود بازی کرد، اما مورایس دقت نظر ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: مورایس دو روز پیش در هیات مدیره باشگاه گزارش اردوی ترکیه را ارائه کرد و از امکانات، بازیکنان و تعهدات باشگاه و همبستگی تیمی ابراز رضایتمندی کرد. تیم به سمت دریافت فلسفه و متد مورایس پیش می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =