افتتاحیه نمایشگاه صنعت مالی

 چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با حضور فعالان حوزه بانک، بیمه و فعالان اقتصادی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با حضور هومن رازدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، پرویز خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی، مدیران، دست‌اندرکاران و فعالان حوزه بانک و بیمه گشایش یافت.

با آغاز به‌کار این نمایشگاه غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت‌های بورسی، مالی و سرمایه‌گذاری گروه فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور فعال دارند و هم اکنون غرفه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا، شرکت سبدگردانی آتیه توکا و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا ارائه‌دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه است و شرکت سبدگردانی آتیه توکا برای اخذ مجوز های مشاوره سرمایه‌گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاور پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه به منظور افزایش نقدینگی و بازارگردانی سهام شرکت‌های فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

معرفی دستاوردها و نوآوری‌های صنعت مالی کشور از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه است و برگزاری چنین رویداد مهم اقتصادی فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با آخرین ظرفیت‌های این سه حوزه است که هم اکنون از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی کشورها محسوب می شوند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه گروه فولاد مبارکه در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان و مشتریان این شرکت صنعتی در این مدت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =