طارمی

ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو از شرایط تیم ملی گلایه کرد و از جزئیات جلسات ملی‌پوشان با مسئولان نهاد ریاست جمهوری گفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی طارمی ستاره اول فوتبال ایران در حال حاضر است، بازیکنی که با لباس پورتو فصلی درخشان را پشت سر گذاشت و از حیث آمار و ارقام در بین بهترین‌ مهاجم‌های قاره سبز قرار گرفت. او همچنین در راه صعود به جام جهانی فوتبال یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت تیم ملی ایران بود و در برخی از بازی‌ها یک تنه شرایط را به سود ایران برگرداند.

طارمی که کمتر با رسانه‌ای مصاحبه می‌کند، به تازگی گفت‌وگویی با عادل فردوسی‌پور داشته که این مصاحبه شب گذشته منتشر شد. در این گفت‌وگو فردوسی‌پور و طارمی در کوچه پس کوچه‌های بوشهر و در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس درباره مسائل مختلفی صحبت کردند که مهم‌ترین آن‌ها وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بود.

طارمی در گفت‌وگو درباره شرایط تیم ملی گفت: باید واقعیت‌ها را بیان کرد و تیم ملی اصلا تدارکی برای جام جهانی نداشته است. درباره اردوی کانادا یک برنامه‌ریزی ساده صورت نگرفته، در جام جهانی تیم ملی فوتبال آمریکا هم‌گروه هستیم و از آنجایی که مسائل سیاسی همیشه در فوتبال دخیل بوده‌اند و با توجه به ارتباط سیاسی نزدیک آمریکا و کانادا باید پیش بینی بروز مشکل در روند سفر تیم ملی به کانادا صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: فیفادی را راحت از دست دادیم و در فیفادی بعدی نیز مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد. زمانی که می‌گویند اسم‌های تیم‌ها را نمی‌گوییم تا معامله به نخورد یا تیمی وجود ندارد و یا بازی رسانه‌ای است.

مسئولان دغدغه صندلی ریاست دارند

این بازیکن ملی‌پوش تاکید کرد: دغدغه مسئولان ما در حال حاضر صندلی ریاست فدراسیون است و هیچ دغدغه‌ای جز آن ندارند. هیچکس به فکر فوتبال ایران نیست.

طارمی گفت: اردویی نظیر اردوی قطر در شان فوتبال باشگاهی ایران هم نبود چه برسه به تیم ملی. زشت است بازیکن تیم ملی را بیاوری که فقط ضربه به چهارچوب بزند! زمانی که بازیکنان استقلال را خط میزنید باید بدانید که طبعاتی دارد و آن را بپذیرید، اما اتفاقات اردوی آخر تیم ملی عجیب بود. بی‌نظمی زیادی بر جو اردو حاکم بود.

وی افزود: از اردوی بحرین تاکنون ۵۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند و جایگاه پیراهن تیم ملی از بین رفته و رسیدن به آن خیلی راحت شده است. به به دلیل گرمای هوا در قطر بی‌نظمی شدیدی در اردوی تیم ملی حاکم شد و ساعت‌ تمرین، استراحت و تفریح بر هم خورد.

مهاجم تیم ملی درباره شرایط فنی تیم ملی توضیح داد: به لحاظ فنی ظرفیت و استعداد لازم را داریم و یکی از بهترین استعدادهای سال‌های اخیر ایران در تیم ملی فعلی است، اما ما از پایه مشکل داریم و در نقطه صفر ایستادیم. استعداد برای کسب موفقیت کافی نیست. چهار ماه دیگر جام جهانی است و هنوز نمی‌دانیم چیکار می‌خواهیم بکنیم، با این شرایط قطعا در جام جهانی موفق نخواهیم بود.

جزئیات جلسه بازیکنان با وزیر ورزش

طارمی تصریح کرد: در حال حاضر مسائل فنی تیم ملی به شکلی نیست که بتوانیم در جام جهانی موفق شویم. نمی‌توانیم امید واهی به مردم بدهیم و باید واقعیت را پذیرفت.

وی درباره جلسه بازیکنان تیم ملی با وزیر ورزش در قطر اظهار کرد: در این جلسه از مشکلات صحبت شد و به دلیل اینکه مسائل فنی به فدراسیون مربوط است و نه وزارت، درباره مسائل فنی صحبت زیادی نشد و به مسائل زیرساختی و مشکلات اشاره شد. وزیر ورزش نیز قول خوبی به ما داد و ممکن است یکی از مسائل نیز فنی باشد.

این بازیکن درباره شایعاتی مبنی بر جلسه برخی ملی‌پوشان در نهاد ریاست‌جمهوری گفت: در جریان نیستم که این خبر از کجا آمده و من و علیرضا جهانبخش صحبتی نداشته‌ایم؛ اما پیش از اردوی قطر پسر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور به اردو تیم ملی آمد و گفتند که با آقای مخبر جلسه‌ای داشته باشیم. گویا آقای مخبر قول مجوز واردات ماشین به بازیکنان تیم ملی داده بود و در همین رابطه جلسه‌ای می‌خواستند بگذارند. از طرفی یکی از دوستان من آقای نقی‌پور به سمت مدیرکل تشریفات ریاست جمهوری منصوب شد و برای تبریک به او در دفترش رفتم، همین!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =