محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور

دادستان کل کشور گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن منجر به التهاب می‌شود، از این رو این امر به مصحلت نیست.

به گزارش ایراسین، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، در حاشیه هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطالبات مردم و فرهنگسازی مردم باید به گونه‌ای باشد که متناسب با شرایط و امکانات باشد در همه بخش‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و متناسب با این محدودیت‌ها باید مطالبه گری شود.

وی با بیان اینکه حمل و نقل یکی از موارد حقوق عامه است، ابراز داشت: با یک حساب سرانگشتی در حوزه مترو کارهای خوبی انجام شده است قطعاً مشکلاتی وجود دارد اما متناسب با امکانات باید مطالبه گری شود.

منتظری افزود: تهران زندان دارد اما زندان تهران در کرج است و زندان باید در خود شهر باشد تا مشکلاتی از لحاظ تردد وجود نداشته باشد در زندان قزلحصار اگر جرمی واقع شود باید دادگاه کرج رسیدگی کند و رفت و آمد ها مشکل ساز می‌شود.

وی با اشاره به انتشار لیست ساختمان‌های نا ایمن تهران تصریح کرد: انتشار لیست ساختمان های ناایمن منجر به التهاب می‌شود، از این رو این امر به مصحلت نیست. شفاف سازی خوب است اما برخی از مسائل را مسئولان باید بدانند و نسبت به آنها بی تفاوت نباشند و در جهت حل آنها تلاش کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه باید حقوق مردم را محترم بشماریم و نباید در بیان مطالب به گونه‌ای عمل کنیم که توقعی ایجاد شود و نتوانیم عمل کنیم، تصریح کرد: حتی در زندگی همه ما محدودیت وجود دارد رسانه‌ها باید فرهنگسازی را در دو جهت مطالبه گری و انعکاس خواسته‌های مردم به مسئولان را انجام دهند.

منتظری با اشاره به متروپل گفت: پرونده ۲ بخش دارد و بخش اول در رابطه با تحقیقات است که در شرف نهایی شدن است و بخشی به خسارات وارد شده و فوت تعدادی از افراد ارتباط دارد و این موضوع برای تأمین حقوق دنبال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =