آلومینیوم پیکان

دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و پیکان تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تیم پیکان تهران بود. این دو تیم پیش از این بازی با قرار گرفتن در جایگاه هشتم و نهم سایه به سایه همدیگر را تعقیب می‌کردند. شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیم بعد از یک برد و یک مساوی در دو هفته اخیر امشب میزبان پیکان مجتبی حسینی بود که طی ۱۰ هفته اخیر هیچ بردی کسب نکرده بود.

نیمه اول با یک حمله خطرناک از سوی پیکان شروع شد که پورحمیدی با واکنشی زیبا دروازه تیمش را نجات داد. آلومینیوم رفته رفته بر بازی سوار شد و موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ این موقعیت ها گلی به همراه نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم دو مربی به سراغ نیمکت‌های خود رفتند و رحمتی در اوایل نیمه اول سه تعویض را به صورت همزمان انجام داد که یکی از آنها ورود محمدرضا آزادی به جای نیما دورودی بود. مهاجم جوان اراکی ها تنها ۸ دقیقه بعد از ورود به زمین، موفق به گلزنی شد تا به تعویض طلایی رحمتی در این دیدار تبدیل شود. پاس در عمق علیرضا نقی زاده، محمدرضا آزادی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد؛ این بازیکن با آرامش توپ از بالای سر فرهاد مجدکرمانشاهی که از دروازه خارج شده بود عبور داده و به گل تبدیل کرد.

اما این پایان کار نبود و حسینی بعد از دریافت گل، تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد که به گل تساوی در دقیقه ۷۸ منجر شد؛ پورحمیدی با واکنشی دیدنی شوت روی پای اوکلو را مهار کرد ولی پیمان رنجبری داخل محوطه جریمه آماده بود و روی ریباند با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر رساند. این آخرین گل بازی بود تا این رقابت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با این نتیجه آلومینیوم در رده هشتم جدول ۳۶ امتیازی شد و پیکان با ۳۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =