جواد داوری

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در گذشته هم برای تقویت بسکتبال تلاش شده اما برنامه خوبی ارائه نشد، حالا حضور سعید ارمغانی فرصت خوبی است تا در این زمینه با استعدادیابی وضعیت بهتری پیدا کنیم. باید کار را به شهرستان‌ها بکشانیم، مشکل اصلی ما در شهرستان‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال امروز، چهارشنبه در نشست خبری که با حضور سعید ارمغانی و حامد حدادی برگزار شد، اظهار کرد: افتخار داشته‌ام به عنوان بازیکن زیر نظر سعید ارمغانی کار کنم. الان دیگر انتخابات و شرایط بعد انتخابات تمام شده و فرصت ورود در مسائل حاشیه‌ای را نداریم چون کارهای زیادی داریم که باید انجام شود، امیدواریم با سرعت زیاد به سمت ایده‌آل خود حرکت کنیم. نمی‌گویم انتقاد نباشد چون انتقاد سازنده مفید است، اما امیدوارم همه مسائل درست نقد شوند.

وی ضمن تقدیر از کادر فنی پیشین تیم ملی بسکتبال ادامه داد: فرقی نمی کند که مربیان تیم‌های با چه اسمی مشغول به کار هستند، مهم وحدت ملی است و اینکه در کنار هم باشیم. قرارداد سعید ارمغانی دو بخش دارد، یک بخش تا پایان انتخابی جام جهانی است و بخش دیگر برای جام جهانی است، نگران نباشید سعید ارمغانی حالا حالاها کنار ما هستند، خودشان هم بخواهند بروند، ما اجازه نمی‌دهیم.

داوری درباره بسکتبال پایه تاکید کرد: در گذشته هم برای تقویت بسکتبال تلاش شده اما برنامه خوبی ارائه نشد، حالا حضور سعید ارمغانی فرصت خوبی است تا در این زمینه با استعدادیابی وضعیت بهتری پیدا کنیم. باید کار را به شهرستان‌ها بکشانیم، مشکل اصلی ما در شهرستان‌ها است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به مباحثی درباره دو تابعیتی بودن محسن صادق زاده، مدیر تیم ملی گفت: مشکلی وجود ندارد، البته در مورد دو تابعیتی بودن وی نظری ندارم، اما در کل موضوع را از وزارت ورزش پیگیری کردم، مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به انتخاب مهدی کامرانی به عنوان مشاور فنی خود تصریح کرد: مبنای انتخاب های من فقط و فقط توانایی و مسایل فنی است نه رفاقت، شاید هم مهدی جزو گزینه‌ها برای تیم ملی بود، اما من با مهدی کامرانی صحبت کردم و به او پیشنهاد دادم که به صلاح نیست به بازی ادامه بدهی و با او برای حضور در فدارسیون صحبت کردم.

داوری گفت: حدود سه ماه است ابلاغ گرفتم، طی این مدت مشکلات زیادی داشتیم، صحبت هایی هم در مورد دبیر انجام شده اما هنوز به نتیجه نرسیدیم، در این زمینه عجله نکنید، فشار روی من و مجموعه من است، واقف هستم که وجود دبیر چقدر کمک حال است اما مشکلاتی بوده که هنوز انتخاب نشده است به خصوص که دبیر شغل به حساب می آید و گزینه نباید بازنشسته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =