• ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
  • کد خبر: 25380
  • readingTime: ۱ دقیقه
حامد حدادی

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: بسکتبال کمی بیمار است، اختلافات و تفرقه‌هایی میان بازیکنان ایجاد شد، همدیگر را قبول نداشتیم، الان اما باید همه چیز را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نشست خبری فدارسیون بسکتبال امروز، چهارشنبه با حضور جواد داوری رئیس فدارسیون، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی و حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد.

حدادی در ابتدای این نشست گفت: اتفاق روی داده در آبادان را به مردم خوزستان و ایران تسلیت می‌گویم. بابت اطمینان سرمربی تیم ملی برای انتخاب من به عنوان کاپیتان تشکر می‌کنم. از شنبه تمرینات را شروع می کنیم، دو تورنمنت سخت در پیش داریم که نتیجه در آنها برای مان مهم است. بسکتبال به وحدت و همدلی نیاز دارد و من و هم تیمی‌هایم تلاش می‌کنیم چیزی برای تیم ملی و بسکتبال کشور کم نگذاریم.

وی ادامه داد: قبلا هم مسئولیت کاپیتانی تیم ملی را داشتم و الان دوباره عهده دار شدم، کار خیلی سختی است اما بابت آن خوشحالم. صمد نیکخواه بهرامی مدت زیادی کاپیتان بود و حالا من این مسئولیت را دارم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: آینده درخشانی در انتظار بسکتبال است اگر همه دست به دست هم بدهیم، الان بسکتبال کمی بیمار است، اختلافات و تفرقه هایی میان بازیکنان ایجاد شد، همدیگر را قبول نداشتیم، الان اما باید همه چیز را کنار بگذاریم.

حدادی با اشاره به شرایط آمادگی بدنی خود تصریح کرد: نمی‌دانم تا کِی بسکتبال را ادامه می دهم شاید تا ٤٠ سالگی هم بازی کنم! در کل تا زمانیکه آسیب دیدگی به من اجازه دهد بازی میکنم اما در هر شرایطی به کمک رسانه ها و حمایت شان نیاز داریم برای اینکه دوباره به سطح اول آسیا بازگردیم.

وی درباره شرایط تیم باشگاهی خود برای فصل آینده اظهار کرد: از تیم قبلی ام پیشنهاد دارم اما شرایط کرونا در چین و اعمال محدودیت ها و شرایط بازی در حباب خیلی خسته کننده بود، فعلا قراردادم را فرستاده‌اند اما تصمیمی نگرفته‌ام، البته با تیم شهرداری گرگان هم صحبت‌هایی داشته‌ام تا این تیم را در مسابقات باشگاه‌های آسیا و فصل بعد همراهی کنم.

حدادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت مصدومیت خود توضیح داد: در چین مشکلی برای کمرم پیش آمد، از پنجم فروردین در حال درمان هستم، شرایطم بهتر است اما هنوز نمی‌توانم فشار زیادی به خودم وارد کنم. شنبه باید ببینم وضعیتم در اردو چگونه است چون طی این مدت بسکتبال بازی نکردم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =