آیین رونمایی از مستند «ایستاده در افق» و کتاب «زمان بیست»

در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حسین قُجه‌ای که از فرماندهان اصفهانی و فاتح خرمشهر است، از مستند «ایستاده در افق» تولیدشده توسط روابط عمومی فولاد مبارکه و کتاب «زمان بیست» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم شب‌های خاطره با عنوان جان ایران برگزار شد.

در این مراسم، آیین رونمایی از مستند "ایستاده در افق" روایتی داستانی از زندگی شهید حسین قجه ای با حضور مهدی کفایت معاون سرمایه های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در تالار حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

کفایت در این مراسم با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: حضرت امام رحمة الله علیه پس از فتح خرمشهر فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد و ر هبر انقلاب با اشاره به این جمله فرمودند: خرمشهرها در پیش است و امروز این موضوع را در عرصه های مختلف علم، صنعت، اقتصاد و ... شاهد هستیم.

وی گفت: شهید قجه ای به قدری شجاع بودند که در شب مهتابی در افق تمام قد می ایستادند تا نیروهایشان روحیه بگیرند و این شجاعت قابل ستایش است. شهدا و رزمندگان بر این باور بودند که هرگاه زمان شهادتشان برسد به خدا می رسند و همین موضوع دلیل شجاعتشان بود.

در ابتدای این مراسم تعدادی از همرزمان این شهید به بیان خاطراتی پیرامون زندگی این شهید پرداختند.

این مستند به کارگردانی مسعود امامی و با حمایت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تولید شده است. "ایستاده در افق" روایتی داستانی از زندگی شهید حسین قجه ای از فرماندهان لشکر ٢٧محمدرسول الله است.

در انتهای این مراسم از کتاب زمان ٢٠ با حضور راوی و نویسنده این کتاب رونمایی شد. همچنین اولین اکران مستند "ایستاده در افق" در این مراسم با حضور عموم مردم انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =