ورق خودرو

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طی بازدید از شرکت ورق‌خودرو اظهارکرد: شرکت ورق‌خودرو باید در عرصه دانش‌بنیان در استان چهارمحال و بختیاری پیشتاز باشد؛ اولویت گروه فولاد مبارکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طی بازدید از شرکت ورق‌خودرو اظهارکرد: شرکت ورق‌خودرو باید در عرصه دانش‌بنیان در استان چهارمحال و بختیاری پیشتاز باشد؛ اولویت گروه فولاد مبارکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: فولاد مبارکه برای تحقق این هدف کمک می‌کند تا همه شرکت‌های زیرمجموعه بتوانند در جهش تولید در کشور نقش خود را به بهترین نحو ممکن ایفا کنند؛ تحقیق و توسعه و فعالیت در عرصه دانش‌بنیان یکی از ضروریاتی است که با توجه به شعار سال، باید مورد توجه قرار گیرد تا اتفاقات خوبی را در عرصه دانش‌بنیان در استان چهارمحال و بختیاری شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه بیان داشت: خبرهای خوبی در این مجموعه به گوش می‌رسد و امیدوارم با تلاش‌های بیشتر اتفاقات بهتری رقم بخورد؛ باید برای پیشرفت، راهکارهای مختلفی پیدا کرد تا با حداکثر توان گام‌های بزرگی را در عرصه تولید کشور برداریم.

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو نیز در این بازدید با اشاره به نیاز کشور به ویژه خودروسازان به محصولات کیفی، برنامه‌های این شرکت را برای تولید این محصولات و تأمین نیاز بازار و صنایع پایین‌دستی تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =