بازدید فولاد تاراز

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بازدید از خطوط تولید و توسعه شرکت فولاد تاراز گفت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فولاد تاراز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود چرا که این موضوع یکی از اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌های ما می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت از خطوط تولید و توسعه شرکت فولاد تاراز بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این بازدید اظهار کرد: فعالیت‌های رو به جلوی شرکت فولاد تاراز اتفاقات خوبی را رقم زده و انتظار می‌رود که این اتفاقات در آینده نیز ادامه پیدا کند؛ باید در آینده نیز برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فولاد تاراز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود چرا که این موضوع یکی از اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌های ماست.

وی افزود: پروژه‌های در دست اقدام فولاد تاراز باید با سرعت بیشتری به نتیجه برسند چراکه این شرکت دارای ظرفیت‌های زیادی است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در آینده از این صنعت باشیم.

طیب‌نیا تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که مشکلات وجود دارد و به صورت خواسته و ناخواسته چنین مشکلاتی به وجود می‌آید ولی باید با تلاش مضاعف بر این مشکلات پیروز شویم.

داود فروتن مدیرعامل فولاد تاراز نیز در این بازدید ضمن معرفی این شرکت، به دستاوردهای اخیر تاراز از جمله دستیابی به رکورد تولید در بهمن‌ماه ١٤٠٠ اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای رسیدن به رکوردهای جدید در سال ١٤٠١ به ویژه تولید ۲۲۰ هزارتن محصولات فولادی به بیان چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =