معروفخانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت. در این پیام آمده است:

به نام خدا
اطلاع‌رسانی یک کار هنرمندانه است.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین رکن نظام ارتباطی و اطلاع رسانی در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات شفاف به ذی نفعان نقشی بی بدیل برعهده دارد و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.

اکنون بر کسی پوشیده نیست که کشور ما درگیر جنگ روایت‌ها و جنگی ترکیبی می‌باشد که پایه آن رسانه و افکار عمومی است.

مقام معظم رهبری در روز ۱۴ آذر با اقدامی هوشمندانه همگان را به جهاد تبیین امر کردند؛ و فرمودند «جهاد تبیین، خنثی‌کننده توطئه دشمن است؛ با این جهاد، می‌توان حرکت‌های صحیح را منتشر کرد و به پرسش‌ها، پاسخ داد. همچنین با جهاد تبیین، می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد.»

جهاد تبیین راهبردی برای خروج از محاصره تبلیغاتی برای، روایت صحیح و اطمینان دادن به مردم است. واژگان کلیدی جهاد تبیین از منظر ارتباطی شامل پاسخگویی، آگاهی بخشی، بیان حقایق بدون هیاهو، گفتمان سازی اقناع و نفوذ در افکار عمومی است.

روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه اتصال مردم و سازمان ها، با بیان منطقی به دور از اغراق واقعیات نقشی بی بدیل و کلیدی در جهاد تبیین ایفا می‌نمایند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک عرض نموده و برای همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان به عنوان جهادگران عرصه تبیین، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =