آتیه فولاد

در جلسه کمیته راهبری مراکز خدماتی هلدینگ آتیه‌فولاد گزارش عملکرد مالی مراکز در سال ۱۴۰۰، گزارش میزان تحقق شاخص‌های فروش طی سال ۱۴۰۰، برنامه سهمیه ثبت سفارش مراکز در سال ۱۴۰۱ و تشریح سیاست‌های مدیریت فروش داخلی فولاد مبارکه در مراکز بررسی شد.

به گزارش ایراسین، جلسه کمیته راهبری مراکز خدماتی هلدینگ آتیه‌فولاد با حضور سعیدبخش مدیرعامل این شرکت، ریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه، افلاکی رئیس بورس کالا و مراکز خدماتی، بهرامی معاون راهبردی و امور شرکت‌ها و مدیران عامل مراکز خدماتی به‌صورت حضوری و آنلاین در ستاد مرکزی آتیه‌فولاد برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه گزارش عملکرد مالی مراکز در سال ۱۴۰۰، گزارش میزان تحقق شاخص‌های فروش طی سال ۱۴۰۰، برنامه سهمیه ثبت سفارش مراکز در سال ۱۴۰۱ و تشریح سیاست‌های مدیریت فروش داخلی فولاد مبارکه در مراکز بررسی شد.

لازم به ذکر است شرکت آتیه فولاد نقش جهان در ۲۷ فروردین ۱۳۸۶ شمسی با هدف و ماموریت اصلی تامین، فروش و خدمات محصولات فولادی در سطح کشور از طریق سرمایه گذاری و ایجاد شرکت‌های تولیدی در راستای زنجیره ارزش فولاد و حمایت از تولیدکنندگان کوچک و متوسط تاسیس گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =