مهدی کفایت

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که فولاد مبارکه با توانمندسازی سرمایه‌های انسانی، اهداف خود را محقق می‌کند، گفت: فرهنگ سازمانی آموزش‌دهی و یادگیری بسیار اهمیت دارد و در ارتقای فردی و اجتماعی مثمر ثمر است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی کفایت، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، در اولین جشن تکریم و قدردانی از ۶۶۰ مدرس داخلی این شرکت اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم و روزی است که دشمن مغز تفکر و دانش را هدف قرار داد اما نمی‌دانستند که شهید مطهری یک شیشه پر از عطر بود که وقتی شکست، عطر و بوی آن همه جا را فرا گرفت.

وی با بیان این که راه‌های رسیدن به علم و دانش متفاوت است و یکی از آن‌ها انتقال تجربیات است، افزود: علوم مهندسی بر اساس قدرت تفکر و تجربه رشد می‌کنند و باعث رشد سازمانی هم می‌شوند که در همین راستا شرکت فولاد مبارکه همواره درصدد بوده تا با توانمندسازی سرمایه‌های انسانی، اهداف خود را محقق کند.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: نشر دانش، زکات علم محسوب می‌شود و این هنر معلمی است که آن را بروز می‌دهد؛ فرهنگ سازمانی آموزش‌دهی و یادگیری بسیار اهمیت دارد و در ارتقای فردی و اجتماعی یک سازمان مثمر ثمر است.

وی اذعان داشت: معلمی شغل انبیاست، بنابراین باید مدرسان و معلمان همواره مورد تجلیل و قدردانی قرار گیرند و در همین راستا شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد تا همه‌ساله آیینی برای تجلیل از این عزیزان را برگزار کند که این امر باعث می‌شود تا کارکنان فولاد مبارکه نیز برای پیوستن به جمع مدرسان و مربیان داخلی این شرکت ترغیب شوند.

کفایت با تأکید بر ضروت به روز بودن تکنولوژی، علم و دانش در شرکت فولاد مبارکه گفت: ایجاد محیط کاری همدلانه و مسئولانه بسیار اهمیت دارد و هنگامی یک کارمند به همکار خود آموزش می‌دهد، در واقع در سازمان همدلی ایجاد کرده است.

وی در پایان با بیان این که معلم و عالم با یکدیگر متفاوت هستند، تأکید کرد: همه افراد نمی‌توانند معلم باشند و علم خود را منتقل کنند اما می‌توانند در ابتدا به صورت تجربی و یا حتی عملی یک موضوع را تدریس کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =