اسماعیل نقدی

قهرمان مسابقات مچ‌اندازی آسیا گفت: با توجه به آمادگی که در خود می‌بینم، امیدوارم در ترکیه به مدال جهانی دست پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیستمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ طی روزهای سوم لغایت دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی سمرقند ازبکستان برگزار شد. شرکت فولاد مبارکه در این رقابت‌ها یک نماینده به نام اسماعیل نقدی داشت، این ملی‌پوش تنومند در بخش چپ دست و راست دست‌ها دو مدال طلای ارزشمند کسب کرد و پرچم ایران و فولادمبارکه را در سمرقند ازبکستان به اهتزاز درآورد.

اسماعیل نقدی، مچ‌انداز شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون بیستمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲ کشور و بیش از ۸۳۰ ورزشکار برگزار شد که خوشبختانه در وزن ۱۰۰ کیلوگرم هم در راست دست و هم دست چپ قهرمان شدم و برای کشور عزیزم دو مدال طلا به ارمغان آوردم.

نقدی: کسب مدال جهانی دور از دسترس نیست

وی سطح مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را بالا عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه نزدیک مسابقات جهانی به میزبانی ترکیه هستیم، اکثر ورزشکاران در بیستمین دوره مسابقات مچ‌اندازی آسیا با آمادگی کامل حضور داشتند، خوشبختانه در این رقابت‌ها توانستم مجوز رقابت‌های جهانی را کسب کنم.

نقدی اظهار کرد: ۱۱ ملی پوش ایرانی در بیستمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا حضور داشتند که همراه با رضا صادقی و احمدرضا سلطانی نمایندگان استان اصفهان در این رقابت‌ها بودیم، رضا صادقی مدال برنز را در راست دست‌ها کسب کرد و سلطانی به مقام پنجمی بسنده کرد.

نقدی: کسب مدال جهانی دور از دسترس نیست

این ورزشکار با بیان اینکه «روزانه ۳ ساعت تمرین می‌کنیم»، تاکید کرد: برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی تمرینات مستمری را داریم و با توجه به آمادگی که در خود می‌بینم، امیدوارم در ترکیه نیز به مدال جهانی دست خواهم یافت، رقیب اصلی ورزشکاران قزاقستان هستند، اما ما در مسابقات آسیایی آنها را شکست داده‌ایم و کسب مدال طلای جهان دور از دسترس نخواهد بود.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولین شرکت فولادمبارکه افزود: در شرکت فولاد مبارکه به صورت قراردادی فعالیت دارم، با توجه به اینکه پرچم ایران و فولاد مبارکه را در ازبکستان به اهتزاز درآوردم امیدوارم در قرارداد کاری‌ان تغییر وضعیتی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =