علی امیدوار، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم

مدیرعامل شرکت همکاران سیستم اصفهان در میزگرد تخصصی "بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تحول دیجیتال، تدوین، اجرا و پیاده‌سازی" گفت: انقلاب چهارم صنعتی با ترکیب فناوری‌های مختلف سعی در ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی امیدوار، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم اصفهان در میزگرد تخصصی "بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تحول دیجیتال، تدوین، اجرا و پیاده‌سازی" که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» برگزار گردید، اظهار کرد: ما در آستانه تحول و فناوری هستیم و این انقلابی است که به صورت بنیادی زندگی های ما را تغییر می‌دهد.

وی افزود: این انقلاب با هیچ یک از تجربیات بشر شباهت ندارد اما چیزی است که باید منسجم و فراگیر به آن واکنش نشان داده شود.

امیدوار خاطرنشان کرد: انقلاب چهارم با ترکیب فناوری‌های مختلف سعی در ارتقای کیفیت زندگی و بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید دارد.

مدیرعامل شرکت همکاران سیستم با اشاره به روند سریع تغییرات تصریح کرد:یکی از مهم ترین ارکان این انقلاب صنعتی iot (اینترنت اشیا) است که می‌تواند به کاهش هزینه‌ها، امنیت کارکنان و ... کمک کند.

وی از دیگر ارکان انقلاب صنعتی نسل چهارم را تکنولوژی‌های شبیه‌سازی‌ و فضای ابری اعلام کرد و افزود: این فناوری‌ها می‌توانند در حوزه‌های گوناگون نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کنند و موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در صنعت شوند.

علی امیدوار در ادامه میزگرد تاکید کرد: در این انقلاب ربات ها و اتوماسیون‌های صنعتی می‌توانند بهینه‌سازی شوند و هم به لحاظ هزینه و هم محیط زیستی صرفه‌جویی داشته باشند.

مدیرعامل همکاران سیستم در پایان گفت: چالش‌های موجود در زمینه تحول دیجیتال در صنایع بزرگ و متوسط نمود می‌کنند و بعضاً اهداف فدای ابزارها یا برندهای خارجی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =