طیب نیا

مدیرعامل فولاد مبارکه در پیامی به مناسبت رکوردشکنی‌های تولید شرکت فولاد مبارکه در نخستین ماه از سال جدید عنوان کرد: اینجانب ضمن ادای احترام به همه کارکنان تلاشگر و خدوم گروه فولاد مبارکه، مراتب سپاس و قدردانی خود را به ایشان ابلاغ نموده و همت بلند ایشان که ترسیم‌کننده عزت و آبادانی هرچه بیشتر میهنمان است را می‌ستایم.

به گزارش ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در پیامی به مناسبت رکوردشکنی‌های تولید شرکت فولاد مبارکه در نخستین ماه از سال جدید پیامی را صادر کردند. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب اسلامی با شناخت دقیق از نیازمندی‌ها و اولویت‌های کشور، سال جدید را سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نام‌گذاری فرمودند و این در حالی است که فولاد مبارکه به‌عنوان مجموعه‌ای هوشمند، پیش از این نام‌گذاری، زیرساخت‌های این موضوع را به‌خوبی فراهم ساخته و با عنایت به ظرفیت‌های موجود و رسالت ذاتی خود به‌عنوان نمونه ملی و موفق بنگاه‌داری، آماده جهش‌هایی با محوریت این شعار است.

نمونه بارز این آمادگی ثبت نزدیک به ۳۰ عنوان رکورد در یک ماه و در شرایطی است که جامعه و بسیاری از سازمان‌ها و مراکز، تا نیمه فروردین‌ماه عملا در شرایط رکود و تعطیلات عمومی نوروز به سر می‌بردند. این افزایش تولید محصولات و گذر از حدنصاب‌های قبلی با رعایت دقیق و فراتر از استانداردهای زیست‌محیطی، دستاورد شگرفی است که عنوان «حماسه تولید» به شایستگی برازنده آن است و مصداقی از توسعه مداوم کمّی، کیفی و متوازن در وجوه مختلف به شمار می‌رود.

دستاوردهای به‌دست‌آمده در عرصه تولید گروه فولاد مبارکه به‌خوبی مؤید ظرفیت موجود تولید، تعهد و تخصص سرمایه‌های انسانی توانمند، نهضت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، چالاکی و هماهنگی مجموعه‌های همکار در بخش‌های مختلف و شوق و سرزندگی این مجموعه بزرگ برای تحقق شعار سال بوده است.

فولاد مبارکه بر نقش و جایگاه خود به‌عنوان یک الگو و نمونه پیشرو به‌خوبی واقف است و در مبحث تولید به لطف الهی زیرساخت‌های خوبی در مجموعه گروه شکل گرفته و در تولید محصولات کیفی نیز فعالیت‌های خوبی انجام پذیرفته است.

در مجموعه‌های گروه در برخی از موارد بیش از ۹۰ درصد و در بعضی دیگر بیش از ۱۰۰ درصد امکان بهره‌برداری و تولید وجود دارد و این در صورتی است که موانع تولید برطرف شود و خلأهای مربوط به حوزه انرژی، حمل‌ونقل و مواد اولیه نیز با همکاری و همدلی مسئولین محترم و دلسوز کشور رفع گردد.

این‌جانب ضمن ادای احترام به همه کارکنان تلاشگر و خدوم گروه فولاد مبارکه مراتب سپاس و قدردانی خود را به ایشان ابلاغ نموده و همت بلند ایشان که ترسیم‌کننده عزت و آبادانی هرچه بیشتر میهنمان است می‌ستایم و امیدوارم با عنایت خداوند مهربان و به عظمت این روزها و شب‌های شریف و معنوی، تقدیری به‌مراتب نیکو و مبارک برای خانواده بزرگ فولاد مبارکه در سال پیش رو رقم بخورد. ان‌شاءالله

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =